Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - volgende
Bericht van Jacco van Huizen uit Amsterdam
Afspraak maken via de mail ging snel en gemakkelijk. Monteur was vriendelijk en onderhoudsbeurt is snel uitgevoerd.
Bericht van Esther van der Gulik uit Den Haag
Erg tevreden met monteuse, Suzanne. bekwaam en behulpzaam. Goede uitleg gegeven wat eventueel te doen.
Bericht van Frans uit Waddinxveen
Afspraak maken was wat lastig, werd verzet en niet duidelijk op welk tijdstip de monteur zou komen. De monteur (dame) deskundig, vriendelijk en zeer snel. Top.
Bericht van Bram Veenhuizen uit Amsterdam
Goede en eerlijke service. Vriendelijke monteurs. Dikke prima!
Bericht van Annemiek uit Hoofddorp
Ik heb me aangemeld voor een onderhoudsbeurt en er werd snel een afspraak gemaakt. De service is prima.
Bericht van W. van Caspel uit Huizen
Prima en snel geholpen. Twee sensors in een ommezien vervangen, anderhalf uur na mijn melding
Bericht van Hans Gruijters uit Haarlem
Op 23 maart 2017 is mijn CV-ketel van top tot teen schoongemaakt door Emiel. Ik had nog een paar technische vragen en daar heb ik een duidelijk antwoord op gehad van Emiel. Voor de volgende schoonmaakbeurt maak ik graag weer een afspraak met Emiel.
Bericht van Huub Feller uit Krimpen aan den IJssel
Voor de eerste keer in aanraking gekomen met Warmtegroep. Via internet gevonden omdat ik op zoek was naar een contract voor mijn cv-installatie. Prima geholpen na mijn online aanvraag. Afspraak gemaakt. De eerste servicebeurt is prima verlopen en de monteur heeft hiervoor ruim de tijd genomen. Naast het schoonmaken van de ketel inspecteerde hij de afvoerkanalen en heeft verschillende metingen verricht met betrekking tot gasdruk en koolmonoxide. Het eindresultaat is dat ik uiterst tevreden ben en daarom blij dat ik met Warmtegroep in zee ben gegaan.
Bericht van Jeroen Bouwman uit Utrecht
Ketelcontrole gehad. Bekwame monteur. Volgens planning moest ook het expansievat vervangen worden en er bleek een ontluchtingsventiel vervangen te worden. Nu even afwachten of de druk nu constanter blijft, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Bericht van michel uit Den Haag
afspraak was snel gemaakt en uitvoering van onderhoud ging prima. niks te klagen.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...