Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Evelien rooding uit Amersfoort
De cv monteur komt altijd in de vooraf aangegeven tijdvak. Vriendelijk en controleren de cv op alle punten. Geven advies en kunnen ook goed uitleggen hoe dingen functioneren en waarom je het wel of nog niet hoeft te vervangen.
Bericht van Pascal Houthooft uit Zeist
Heb warmtegroep al een aantal keren bij me gehad voor onderhoud en ook bij storingen. Best wat onvermijdelijke kosten gehad, maar ik ben elke keer prima geholpen.
Bericht van Joanne Bakx uit Utrecht
Aanvraag gedaan via de mail en kon binnen een paar dagen geholpen worden. Ik wilde een 1e keuring van mijn 8 jaar oude ketel. Keurig op tijd, erg aardige kundige vrouw heeft alles nagekeken en onderdeel vervangen. Kosten vielen mij reuze mee, goede uitleg en snel klaar. Ik hoopte op geen gedoe en was aangenaam verrast na afloop. Groetjes
Bericht van Sol uit Amsterdam
Goede communicatie via email, afspraak op tijd en keurig uitgevoerd door een vriendelijke vakman. Heldere uiteenzetting over de staat van de ketel.
Bericht van Gimberg uit Wateringen
Afspraak gemaakt via de mail. De monteur kwam keurig op de afgesproken tijd. Heeft een eerste onderhoudsbeurt gedaan en een onderhoudset vervangen. Gaf duidelijk uitleg waarom dit noodzakelijk was en vertelde welke controles hij had uitgevoerd. Heeft de ruimte netjes achtergelaten. Tevreden over dit eerste contact met Warmte Groep!
Bericht van M.Janssens uit Arnhem
ketel laten vervangen door jullie, tevreden over de uitvoering
Bericht van Inge uit Den Bosch
Wgroep een verademing t.o.v. voorgaande bedrijf. Blij overgetspt te zijn
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Cup uit Amsterdam is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Bericht van Florence lokken uit Breda
Fijne service. Toch weer een jaartje in onderhoud ondanks leeftijd vd cv
Bericht van Dave Wise uit Lelystad
Alles is goed gegaan. Vriendelijke monteur en een echte vakman
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...