Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van van den Bosche uit UTRECHT
Warmte Groep is wat mij betreft een aanrader. 14 dagen na plaatsing van de nieuwe cv ketel gaf de nieuwe thermostaat geen display meer. Dezelfde dag is er nog een nieuwe gemonteerd. Dat vind ik een hele goede service.
Bericht van Milyne uit Amsterdam
Top service... na meerder bedrijven gebeld te hebben op zaterdag was ik heel blij dat jullie mij uit de kou konden helpen. Ook al moest ik achteraan sluiten omdat abonnee klanten voor gaan zat ik er vandaag weer warmpjes bij. Natuurlijk gelijk een abonnement genomen, SUPER!!!!!!!!!!.
Bericht van van dijk uit voorburg
Prima service, dezelfde dag nog een ervaren monteur die de niet werkende ketel aan de praat kreeg.
Bericht van Bert van Rolde uit Amstelveen
Netjes een nieuw verwarmings apparaat onder mijn AGPO Optifor geïnstalleerd tegen een zeer redelijke prijs. van collega's kreeg ik schrikbarend hoger aanbiedingen.
Bericht van Veen uit Haarlem
TIP!! het is efficiënter (ook voor u) als u een tijdstip zou kunnen geven wanneer de monteur aanwezig is nu moet ik de hele dag thuis zijn om de storing verholpen te krijgen. Gelukkig kon er wel van te voren door de monteur gebeld worden zodat ik toch even een boodschap kon doen, maar ben niet echt tevreden.
Onze reactie: Het spijt ons dat u niet tevreden bent. U meld om 9 uur een storing waarop wij aangeven dat er dezelfde dag een monteur komt. Helaas is een vast tijdstip niet te geven omdat het niet vooraf vast staat hoelang de monteur nodig heeft om voorgaande storingen te verhelpen.
Bericht van Thijs van der Bruggen uit Tilburg
Geachte Warmtegroep, Via deze weg wil ik jullie nog even bedanken voor de snelle en nette service. De nieuwe Remeha ketel doet goed zijn werk en dat is erg fijn nu dat mijn vriendin 39 weken zwanger is. Ook de monteurs bedankt voor de goede uitleg van werkzaamheden en werking van de nieuwe ketel, maar ook voor het nette afwerken en meenemen van alle rommel en oude spullen. Mocht er iemand in onze omgeving een nieuwe ketel nodig hebben, zal ik jullie zeker aanraden. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Keep up the good work! Nogmaals bedankt, alvast fijne feestdagen en hopelijk tot ziens voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Thijs van der Bruggen
Bericht van G.J. van hekken uit Lelystad
Pas een abonnement afgesloten. Zeer tevreden over 1e controlebeurt. Wel anders meegemaakt. Verrassing: Een vrouwelijke monteur, die haar werk met zorg verrichtte. Zal Warmtegroep zeker aanbevelen!
Bericht van Theo Stoop uit Dordrecht
Alleen maar lof, superaardig aan de telefoon, monteurs netjes en aardig, erg blij met m'n nieuwe ketel
Bericht van Coen uit Nieuwegein
Goed gedaan, storing snel verholpen.
Bericht van willem uit Barendrecht
Voor de eerste keer heeft onze CV kombiketel, niet meer de nieuwste , ivm een nieuw serviceabonnement door de warmtegroep een onderhoudsbeurt gehad. De monteuse, korrekt en netjes werkend heeft de warmtewisselaar gereinigd, nieuwe pakkingen geplaatst en meer afstellingen aan de ketel verricht. Wij kregen goede voorlichting en eea heeft een zeer goede indruk achtergelaten. Wij hopen dat de ketel nog een poosje goed brand, Zo niet, dan plaatst de warmtegroep ook nieuwe ketels, hoorden wij. Van harte aanbevolen!!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...