Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van willem uit Barendrecht
Voor de eerste keer heeft onze CV kombiketel, niet meer de nieuwste , ivm een nieuw serviceabonnement door de warmtegroep een onderhoudsbeurt gehad. De monteuse, korrekt en netjes werkend heeft de warmtewisselaar gereinigd, nieuwe pakkingen geplaatst en meer afstellingen aan de ketel verricht. Wij kregen goede voorlichting en eea heeft een zeer goede indruk achtergelaten. Wij hopen dat de ketel nog een poosje goed brand, Zo niet, dan plaatst de warmtegroep ook nieuwe ketels, hoorden wij. Van harte aanbevolen!!
Bericht van Helen Voets uit Bussum
U doet al een paar jaar onderhoud bij mij en deze ochtend om 8.30 melde ik voor het eerst een kou klacht. Waarop uw planner meedeelde dat de monteur vandaag langs zou komen. Ik heb toen mijn ongenoegen daarover uitgesproken maar maak nu na zojuist het bezoek van de monteur mijn excuses. Dat u dezelfde dag komt is meer dan redelijk ik dacht alleen dat het binnen 1 uur zou kunnen.
Bericht van Erkelens uit Waddinxveen
Onze ervaring is ook positief na het eerste bezoek.
Bericht van Anneke uit Capelle aan den IJssel
Eerder een onderhoudsbeurt uit laten voeren aan onze cv kachel op leeftijd. Zondag begaf deze het, maandag monteur die aangaf dat reparatie te duur werd. Gistermiddag 2 heren van warmtegroep die keurig een nieuwe cv hebben geplaatst. Alle werkzaamheden perfect uitgevoerd, goede uitleg en totaal geen rommel achtergelaten. Ik wil n groot compliment geven voor de manier van werken.
Bericht van A.B. uit Gouda
Zeer ontevreden. Slechte service. Monteur laat water achter In emmer. Kantoormedewerkster onvriendelijk en toont totaal geen begrip voor mijn ontevredenheid en gaat vol de aanval in. Monteur heeft bovendien iets niet goed dichtgedraaid. Na telefonisch contact verzoekt hij mij om zelfeen wwatergang te regelen en dit dicht te draaien. Wat ik bijzonder vreemd vind. Vervolgens vraagt hij ook nog of ik dit niet door een familielid of vriend kan laten doen. Uiteindelijk via het planningsbureau een nieuwe afspraak gemaakt met een monteur om de fout te herstellen. Dit kan pas na een week, omdat het bedrijf dit niet zo belangrijk vindt, het is volgens hen geen acuut probleem. Klacht ingediend, afhandeling is nog onvoonvoldoende. Service van dit bedrijf is slecht.
Onze reactie: Het spijt ons dat u ontevreden bent, maar uw opstelling was ook zeer onredelijk en naar achteraf bleek had de lekkage niets met onze werkzaamheden te maken.
Bericht van M. Vrielink uit Apeldoorn
Oktober jongstleden hebben wij voor het eerst onderhoud laten plegen aan onze ketel door Warmtegroep Installatietechniek. Wij zijn net hier woonachtig, dus vandaar. Onderhoud is naar tevredenheid uitgevoerd. Wel hopen we dat onderhoud uitsluitend wordt uitgevoerd indien nodig en dat er geen reparaties worden uitgevoerd welke eigenlijk nog niet nodig zijn. Dat valt tot nog toe moeilijk vast te stellen.
Bericht van sandra sital singh uit amsterdam
in april voor het eerst kennis gemaakt met de warmtegroep voor onderhoudsbeurt aan verwarmingsapparaat-nu een meldcode met een probleem u gebeld en dezelfde dag nog een monteur - prima service
Bericht van Erik uit Bennebroek
Net een onderhoudsabonnement genomen. De monteur kwam netjes op de afgesproken tijd en belde ook nog even van te voren. Onze eerste indruk is goed, er werd heel netjes gewerkt.
Bericht van Verwoerd Henk uit Woudrichem
na een controle uitgevoerd door warmtegroep blijkt er van alles mis met de ketel. Na goed overleg met de monteur hebben we contact gezocht met de verkoopadviseur en hebben we besloten om een nieuwe ketel te laten hangen. We kunnen zeggen dat er een goed vakman aan gewerkt heeft die ook nog eens correct was. Dat geld ook voor zijn assistent. Super we zijn dik tevreden.
Bericht van R.Fischerfeld uit Waddinxveen
Jammer dat tegenwoordig alles per email moet. U zegt dat de situatie duidelijk is maar ik zou toch graag willen dat er even naar gekeken wordt.
Onze reactie: En bezoek van een adviseur is geen enkel probleem maar is in de meeste gevallen niet nodig zeker als bekend is wat voor merk en type toestel er aanwezig is. Inmiddels is er een afspraak voor een bezoek gemaakt. Mvgr, verkoop team Warmte Groep BV
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...