Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Jeroen Bouwman uit Utrecht
Ketelcontrole gehad. Bekwame monteur. Volgens planning moest ook het expansievat vervangen worden en er bleek een ontluchtingsventiel vervangen te worden. Nu even afwachten of de druk nu constanter blijft, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Bericht van michel uit Den Haag
afspraak was snel gemaakt en uitvoering van onderhoud ging prima. niks te klagen.
Bericht van Rob Vreeswijk uit Zoetermeer
Prima ervaring met comfort abonnement (geen arbeidsloon), gunstig geprijsd, vriendelijk telefonisch contact, snelle deskundige en aardige monteurs. maar............ In plaats van de extreem hoge materiaalkosten in verhouding tot de marktconforme prijzen lijkt het mij reëler voor het vervangen van de onderdelen een aangepast arbeidsloon in rekening te brengen. Dat maakt de facturatie transparanter en eerlijker tegenover de consument.
Bericht van Maurice Kuijpers uit Den haag
Bij ons is beveiligingsautomaat vervangen. Was even lastig om tot een reparatie afspraak te komen. Vrij voor moeten nemen. Reparatie keurig afgehandeld,ook netjes op afgesproken tijd aanwezig. Prijs van het vervangen onderdeel wel stuk duurder dan wanneer je die elders koopt. Maar we zitten er weer lekker warmpjes bij.
Bericht van Laurens uit Leidschendam
De monteur (dame) heeft de ketel uit elkaar gehaald, grondig nagekeken. Was vriendelijke en werkte netjes. Heeft verstand van ketels. (Hebben wij bij andere bedrijven wel anders meegemaakt.)
Bericht van M.G. Speelman-van Hartingveldt uit Houten
We hadden een lekkage bij de aansluiting van de radiator en afvoer/aanvoer van een van de koppelingen. Snel en vakkundig werd deze verholpen door een van de monteurs keurig afgewerkt en binnen een korte tijd gerepareerd. Hij ruimde zelfs alles op! Tot onze volle tevredenheid! Het personeel ziet er netjes uit, is klantvriendelijk en werkt snel en vakkundig! Zo'n service gun je iedereen want dat geeft vertrouwen. Onze complimenten! Wat moet het fijn zijn om bij zo'n bedrijf te werken.
Bericht van Sander Bergen henegouwen uit Maassluis
Prima service. De monteur kon de volgende dag al komen en de cv is vakkundig gerepareerd.
Bericht van De Vijlder-Hennephof uit Amsterdam
Net jaarlijks onderhoud volgens abonnement gehad. Er wordt automatisch contact opgenomen zodat je het niet vergeet. Prima service van monteur. Een onderdeel moest vervangen worden. Kreeg duidelijke uitleg waarom .
Bericht van Claire uit Amsterdam
Maak nu al enkele jaren gebruik van een onderhoudscontract met Warmtegroep en ben nog steeds erg tevreden. Deskundige monteurs, goede service en duidelijke communicatie en overleg. Raad ze zeker aan.
Bericht van Peter Dorshorst uit MALDEN
Op donderdag 16 maart 2017 is er in onze woning een lekkage verholpen. Zijn zeer te spreken over de medewerker/monteur die de reparatie verrichtte. Erg klantvriendelijk en een snelle wijze van werken. Goede informatie. Kortom, zeer tevreden!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...