Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Michaël van der Ven uit Utrecht
Vlot na contact zoeken geholpen. Grondig ketel geïnspecteerd en kleine herstelwerkzaamheden goed uitgevoerd. Keurige service
Bericht van Diederik Klumper uit Amsterdam
Oude cv ketel gaf storing, moest om de haverklap ge-reset worden. Emile was keurig snel ter plekke, heeft eenmalig onderhoud uitgevoerd en twee onderdelen vervangen. Keurig! MAAR, de volgende dag trad dezelfde storing op, ketel moest tot 4 maal toe ge-reset worden. Warmte Groep rekent bij terugkomen gewoon opnieuw voorrijkosten en arbeid omdat er niets te vinden was. Onderhoud onder garantie hebben ze kennelijk nog nooit van gehoord. Hulde voor de monteur; dikke vinger voor het bedrijf.
Bericht van Eugenie Engel uit Amstelveen
Helaas kan ik dit bedrijf niet aanbevelen ! Er is bij mij o.a. een cv ketel geïnstalleerd, en omdat hier special care diertjes wonen die afhankelijk zijn van medicatie en speciaal dieet stonden er waarschuwingen op de deur om i.v.m. de dieren eerst de ene deur te sluiten alvorens de andere open te doen... Ondanks deze waarschuwingen hebben de monteurs zowel de buitendeur als de binnendeur open laten staan en is 1 v/d dieren aan de ren gegaan. Op de koop toe kreeg ik een onbeleefde grote mond v/d monteur... ik had mijn honden maar vast moeten binden... En ondanks dat ik de monteur een oude handdoek had gegeven, waren de theedoek en handdoek hier v/d haakjes gehaald en vond die totaal vervuild op de grond terug... Een bedrijf waarvan de monteur zo weinig respect heeft voor mij als klant, voor de veiligheid van de dieren en mijn spullen kan ik dus helaas niet aanbevelen.
Bericht van A de Bodt uit Etten-Leur
Onderdeel wel snel kapot (cv is 3 jaar oud). Service op zich goed, snel verholpen
Bericht van Nanda Kiliaan uit Zeist
Prima onderhoud, geen problemen tot nu toe.
Bericht van Emiel Lamers uit Amsterdam
Mijn eerste ervaring met Warme Groep. De vakkundige monteur Emiel (mijn naamgenoot! :-) kwam keurig op tijd en heeft de CV ketel uitgebreid schoongemaakt en alles gecontroleerd, waarbij hij daarbij ook nog van alles toelichtte. Perfecte service!
Bericht van Marinet uit Vleuten
Ik ben zeer tevreden over Warmte Groep Installatietechniek. Er werd snel gereageerd op mijn vraag en ik kreeg netjes een afspraak via de e-mail. De monteur was vriendelijk en hij liet mij zien wat er vervangen moest worden en vertelde ook waarom. Nogmaaals, een zeer tevreden klant.
Bericht van Richard uit Hooglanderveen
Goed contact per mail en telefoon, monteur netjes op tijd, vriendelijk en vak bekwaam. Kortom fijne dienstverlening.
Bericht van FV uit Utrecht
Snelle service bij storing. heldere uitleg over de oplossing. duidelijkheid over prijs vooraf.
Bericht van Joep uit Maarssen
Na de jaarlijkse servicebeurt van de CV ketel bleek onverhoopt dat er lekkage ontstaan was. De volgende ochtend heb ik gebeld en 's middags was het probleem al direct verholpen: een pakking was dubbel komen te zitten. Kan gebeuren en fijn dat het weer snel opgelost was!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...