Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Wijtenburg uit Amsterdam
Geweldige service. Problemen met de ketel gehad. Ongeveer een uur nadat ik storing meldde stond er al een allervriendelijkste monteur om de ketel te maken. Het weekend met warmte ingegaan. Dank
Bericht van Floor uit Hilversum
Helaas was het onderdeel niet voorradig en zat ik een dag te lang in de kou, maar de service was super en doordat er een half uur voor komst gebeld werd, hoefde ik niet in mijn koude huis te wachten.
Bericht van Susanne uit Alphen aan den Rijn
Fijne monteur die goed de tijd nam om uit te zoeken wat er aan de hand was. Ook kwamen ze snel terwijl de ketel het nog wel deed, alleen niet optimaal!
Bericht van Corben Leek uit Haarlem
Ik heb een comfort abonnement zonder arbeidskosten. Die kreeg ik ook niet door belast alleen het onderdeel is zo duur dat je de arbeid alsnog betaald. Op internet kost het onderdeel E 113,- ik moest er 250,- euro voor betalen. Dus uiteindelijk betaal je voorrijkosten en arbeid alsnog.
Bericht van Stefan Huisman uit Utrecht
Sinds de aankoop van mij woning aangesloten bij de Warmtegroep. Zeer tevreden over zowel de service als de prijs!
Bericht van Ravneet singh uit Zaandam
It was nice experience. Planned onderhoud for my remeha quinta Cv kettle. Also got some useful Tips from the technician. Happy to sign a year Contact.
Bericht van B.Vriezeveen uit Zoetermeer
Snelle service, correcte monteurs, al jaren tevreden.
Bericht van André uit Amsterdam
Concurrerende prijs en professionele service. Ik ben blij met mijn overstap naar Warmte Groep.
Bericht van Fred uit Rotterdam
Na een melding op zondag is telefonisch reeds een juiste diagnose gesteld. I.v.m. inkopen van het benodigde onderdeel, een branderautomaat, kon de volgende dag worden gerepareerd. De diagnose op afstand bleek juist. De reparatie is professioneel en netje uitgevoerd. De prijs van de automaat vind ik erg hoog (180,=).
Bericht van Edwin van der Hart uit Schiedam
's ochtends gebeld met een storing, dezelfde middag verholpen en direct het reguliere onderhoud uitgevoerd. Twee vliegen in één klap en geen storing meer gehad.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...