Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Boudewijn Weijermars uit Utrecht
Warmtegroep levert goede service, goed resultaat en deskundigheid.
Bericht van Peter Heinstra uit Amersfoort
Soepel overgestapt, makkelijk geregeld. Eerste bezoek van monteur was goed: niet alleen cv-ketel schoongemaakt (wat meestal alleen gebeurt) maar ook uitgebreid gecontroleerd en afgesteld (wat nog nooit gebeurt was). Kortom: perfect verlopen, een zeer goed gevoel en een zachte prijs voor een abonnement!
Bericht van Ham uit Bilthoven
Na aanmelding voor ketelonderhoud bij de Warmtegroep ontving ik al snel een mailtje met een datum voor de eerste servicebeurt. De monteur (montuese?) was zeer vriendelijk en professioneel. Wij hebben alle vertrouwen in de Warmtegroep!
Bericht van Tom K. uit Utrecht
In februari 2017 een servicecontract afgesloten voor ons nieuwe huis. Die hadden we namelijk nog niet en de ketel had al 2 jaar geen controle meer gehad. Vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding kwam ik via de website van de Consumentenbond bij de Warmte Groep uit. Gelijk de week erna kwamen ze voor een periodieke controle waar een uur lang vakkundig de ketel gecontroleerd is en er zijn op transparante wijze 2 onderdelen vervangen. Zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige service voor een goede prijs.
Bericht van Chantal uit Amsterdam
Makkelijk online aanmelden, daarna via mail afspraak gemaakt. Na vraag of de monteur van te voren wilde bellen, gebeurde dit keurig een uur van te voren. Monteur deed zijn werk goed en snel en stond open voor vragen. Kortom, dikke prima!
Bericht van C. de Mooy-Moesman uit Montfoort
Na mijn telefoontje was de monteur er al na ruim een uur. Hij heeft het expansievat vervangen en mij advies gegeven wat ik verder moest doen. Wat een uitstekende service!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Chinna uit Almere is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Bericht van Martijn Koekkoek uit Hoofddorp
We zitten eigenlijk al tijden bij het grootste CV onderhoudsbedrijf van Nederland. Hoewel het werk gewoon gedaan werd, had ik zelf het gevoel dat het een soort vlug-vlug onderhoudsbeurtje was (na 15 minuten stond de monteur van hen weer buiten). Kortgeleden hebben we besloten om over te stappen naar Warmte Groep. Wat een verschil zeg! Een persoonlijke benadering door zeer vriendelijke mensen. De monteur stond begin feb-2017 aan de deur, zoals afgesproken. Onze deurbel weigerde (excuses daarvoor!) maar de monteur bleef aanhouden en belde netjes op het mobiele nummer. Ondanks het ongemak bleef hij heel vriendelijk (Emil, je bent een topper!). Het onderhoud is uitgevoerd en 1 onderdeel vervangen. Al met al een uur bezig geweest. Warmte Groep werkt volgens afspraak en heeft een klantvriendelijke instelling. Tot nu toe zeer tevreden!
Bericht van Casper van den Bos uit Delft
Ben heel goed geholpen. De monteur was erg vriendelijk. We waren eerst klant bij Tempus, ben bij dat we nu klant zijn bij Warmte Groep, hadden we veel eerder moeten doen!! TOP service!! Ga zo door!
Bericht van Adri van Woudenberg uit Zeist
Afspraak gemaakt voor het jaarlijkse onderhoud van de ketel. De afspraak werd uitgevoerd in de afgesproken tijdsperiode en de dame van Warmtegroep heeft de ketel keurig schoongemaakt en een kabel vervangen. Ze heeft uitgelegd waarom de kabel vervangen moest worden en keurig werk geleverd. Daarna direct per pin het jaarcontract en materiaal afgerekend. Voor ons het tweede jaar en erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Zijn ook goed bereikbaar, wat ook wel fijn is!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...