Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Adri van Woudenberg uit Zeist
Afspraak gemaakt voor het jaarlijkse onderhoud van de ketel. De afspraak werd uitgevoerd in de afgesproken tijdsperiode en de dame van Warmtegroep heeft de ketel keurig schoongemaakt en een kabel vervangen. Ze heeft uitgelegd waarom de kabel vervangen moest worden en keurig werk geleverd. Daarna direct per pin het jaarcontract en materiaal afgerekend. Voor ons het tweede jaar en erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Zijn ook goed bereikbaar, wat ook wel fijn is!
Bericht van Karel uit Amsterdam
Aangemeld voor onderhoudsabonnement. Monteur kwam al een paar dagen later. Vriendelijke en vakbekwame man. Dus prima service.
Bericht van miguel uit zoetermeer
Monteur was keurig op tijd en heeft zijn werk naar mijn idee goed, snel gedaan. Naast dat de monteur vriendelijk was, ben ik tevreden over deze diensten. Ik zal waarschijnlijk in de toekomst weer gebruik maken van deze diensten.
Bericht van Nico den Heijer uit Utrecht
Vrouwelijke monteur, vriendelijk en vakbekwaam. Onderhoud uitgevoerd, vulkraantje en expansievat vervangen (beide defect). Prima service !
Bericht van Karel Klumpers uit Hillegom
Op een koude winterdag was de CV ermee opgehouden. Binnen enkele uren stond er al een monteur voor de deur. Tot mijn verrassing een vrouw. Ze wist duidelijk van wanten. Al snel concludeerde ze dat het expansievat kapot was. Ze had een nieuw vat bij zich en een half uur later draaide ketel weer. Geweldig!
Bericht van Christiaan uit Amsterdam
Afspraak met aangepaste tijd is gelukt en nagekomen. Intergasketel 36 HRE weer voorzien van pakking aan front. Hopelijk alles weer gemeten en afgesteld. Kwestie van vertrouwen en dat heb ik in de Warmtegroep, die voor de derde keer het onderhoud uitvoerde.
Bericht van M. van Os uit Vlaardingen
prima service. Monteur kwam keurig op afgesproken tijd, werkte netjes en was correct in omgang.
Bericht van Martin Neele uit Bilthoven
Ik heb al enkele jaren onderhoud contracten afgeloten bij Warmte Groep. Buiten de vriendelijkheid is deze firma zeer servicegericht en denken mee. Ook wanneer er een probleem is staan ze direct voor je klaar. Ben erg tevreden en zal op deze manier graag klant blijven.
Bericht van N.J.J. Hanegraaf uit Hedel
De monteur heeft onze combiketel correct gereinigd en uitleg gegeven over de werkzaamheden aan de ketel... Er moest een pakking vervangen worden en die had hij bij zich, waarop dit ook direct afgehandeld kon worden. Zeer tevreden over deze 1e kennismaking met Warmte Groep
Bericht van SN Ter Braak uit Amersfoort
De CV moest om de 6 dagen weer bijgevuld worden terwijl nergens een lekkage te vinden of zichtbaar was. De monteur was op tijd aanwezig, heeft duidelijk aangegeven wat er mankeerde en heeft dit direct opgelost.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...