Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van J.M. van den Hoven uit Utrecht
Prima service! Zocht een bedrijf voor onderhoud en storingen aan onze CV ketel en MV box in ons nieuwbouwhuis na verlopen van de garantie. Na wat rondzoeken kwam de WarmteGroep als beste uit de bus qua prijs. Maar ook de combinatie CV ketel en MV box beviel ons wel. Eerste onderhoud net gehad. Prima! Nu hopen dat we jullie verder weinig nodig hebben komende 2 jaar :-).
Bericht van Marjolijn Feteris uit ROTTERDAM
Na ruim 25 jaar altijd dezelfde monteur te hebben gehad en deze 2 jaar geleden failliet was gegaan, ben ik ook op zoek moeten gaan naar een nieuwe cv monteur, daar deze er relatief goed uit kwam heb ik mijn geabonneerd op een comfortx abonnement met mijn 11 jaar oude Vaillant ketel. Deze week is de monteur geweest, nix over wat een oude ketel..alleen dat hij wel erg vuil was, dat was te begrijpen omdat hij nu een paar jaar niet was schoongemaakt, keurig alleen de afgesproken prijs betaald. Goed gevoel erbij. De ketel kan er weer een jaartje tegen en tot volgend jaar monteur!!
Bericht van Melis E.J.L. uit Amsterdam
Na het maken van de afspraak voor ketelonderhoud kreeg ik snel via de mail een voorstel voor een dag/tijd waarop het (eerste) onderhoud zou plaats vinden. Op de afgesproken dag stond er op de afgesproken tijd een keurige dame voor de deur die het ketelonderhoud uiterst professioneel heeft uitgevoerd, een aangename verrassing na een aantal zeer slechte voorgangers die via andere bedrijven mijn ketel onderhouden hebben. Erg prettig dat je via de PIN kan betalen. Kortom zeer tevreden!
Bericht van TJ Huisman uit Doorn
Afgelopen week gaf de ketel aan dat er onderhoud gepleegd moest worden (exact twee jaar na installatie, dus dat kan kloppen). Binnen twee dagen kwam er een monteur die het onderhoud netjes heeft uitgevoerd. Dit is de vierde keer dat ze langs zijn gekomen en tot op heden is alles netjes afgehandeld (installatie / drukvat onder garantie vervangen / gescheurde boiler / onderhoud).
Bericht van F. Nugteren uit Alphen aan den Rijn
Overstappen naar de Warmtegroep is de beste beslissing "ever" geweest! Goede service, duidelijke communicatie en waar voor je geld!!!
Bericht van Werkhoven uit LELYSTAD
Onderhoudscontract afgesloten en vervolgens de monteur op bezoek gehad. Deze heeft alles prima uitgevoerd en netjes achter gelaten. Hij was ook mooi op tijd. Tevreden dus!
Bericht van Jan uit Leiderdorp
Donderdag avond geen warm water en daarom storing gemeld. Telefonisch professioneel te woord gestaan en na mijn klacht aangehoord te hebben een conclusie welk onderdeel defect zou zijn. De volgende ochtend heeft de monteur het betreffende onderdeel met een duidelijke uitleg onder garantie vervangen.
Bericht van D. Schmid uit Dordrecht
De monteur kwam netjes binnen de afgesproken tijd. Werkte zorgvuldig en heeft alles netjes achter gelaten. Er werd ook goed advies gegeven over de ketel en mijn ventilatie systeem. Ik ben tevreden en zal ze zeker weer contacten voor onderhouds controle.
Bericht van Marc uit Amsterdam
Onderhoud laten plegen aan de cv. Alles prima uitgevoerd.
Bericht van w.m.lem uit duiven
voor de eerste keer een monteur van warmte groep. Wij zijn tevreden ,netjes op tijd en beleefd .wijn hebben dus een goede keuze gemaakt
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...