Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van A.Verheij uit Spijkenisse
Bij Warmtegroep een onderhouds contract afgesloten met voorrijkosten en arbeidsloon inbegrepen. Ketelstoring gehad remeha avanta gasbeveilings automaat was kapot de monteur netjes vervangen. Zoekt de prijs op € 315,00 voor het onderdeel. later even google is te koop op internet voor € 215,00 Ra ra hoe kan dat.
Bericht van Beumer uit Lelystad
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de warmtegroep. Wij vonden deze monteur communatief veel minder dan de vorige. Maar het gaat er vooral om of hij zijn werg goed doet. Wat opviel dat er weer een pakiing uit voorzorg moest worden vervangen. Dat moet iedere twee jaar. Maar later zag ik dat ze dat vorig jaar volgens mij ook al hebben gedaan. Volgend jaar zal ik weer een beroep op de warmtegroep doen.
Bericht van Jeroen Koppelaar uit Dordrecht
Prima service van warmte groep. Inmiddels 3 jaar klant. Na de eerste reparatie in het 1e jaar na wat achterstallig onderhoud aan onze cv ketel nu al 2x alleen metingen uitgevoerd en niets hoefde te worden vervangen. Nog even snel een bakkie koffie gedronken met de monteur en hij ging weer op pad na een klein half uurtje.
Bericht van Joke de Graaf uit Lelystad
Excuses voor mijn onredelijke opstelling, om 8.30 bellen en dezelfde dag nog een monteur die het probleem oplost is een SUPER SERVICE. In de eerste instantie eiste ik direct een monteur.
Bericht van Jelle de Vries Bolle uit Zoetermeer
Zeer professioneel Back Office die mijn probleem ten aanzien van mijn warmte voorziening in kaart bracht. Daarna volgde een bezoek van een zeer professionele monteur die na aanhoren van mijn klacht het probleem snel verhielp tegen naar mijn inzien redelijke kosten.
Bericht van JLM de Leur uit Papendrecht
Onderhoud aan de ketel verricht volgens afgesproken tijd. Zeer vriendelijke monteur en alles netjes achtergelaten.
Bericht van Seidel uit Leiden
In de avonduren een storing gemeld, de telefoondienst gaf deze door aan de monteur die mij terug belde en middels een paar aanwijzingen kon ik zelf de ketel weer aan de praat krijgen. De ander dag heeft er nog een controle plaats gevonden...Prima service.
Bericht van Eric Vroon uit Almere
Aardige beleefde en - voor zover ik dat kan beoordelen - kundige monteur, die werkzaamheden verrichtte waaraan het vorige onderhoudsbedrijf blijkbaar niet toegekomen was.
Bericht van Marko Groen uit Amsterdam
Onderhoud is zeer netjes en vakkundig uitgevoerd. De onderhoudsmonteur heeft alles netjes achtergelaten en wat goede adviezen gegeven. Pluspunt was ook zeker de korte termijn waarop een monteur beschikbaar was. Helaas geen onderhoudscontract kunnen afsluiten ivm leeftijd ketel, maar ben zeker van plan mijn jaarlijkse onderhoud hier onder te brengen.
Bericht van Marnon uit Voorburg
Bij ons is het bezoek van de Warmte Groep monteur niet goed bevallen. De ketel deed het niet optimaal, de temperatuur van het warme water schommelde. De telefoniste wist door de telefoon te oordelen dat dit niet in het onderhoudscontract viel en wilde in eerste instantie geen monteur sturen. De monteur die uiteindelijk kwam is 4 uur bezig geweest. Na deze 4 uur moest ik 329 euro afrekenen en hadden we helemaal geen warm water meer!! In december, met 2 kleine kinderen, geen warm water, geen cv... Toen we daarover belde met de Warmte groep werden we weer onbeschoft te woord gestaan: We moesten volgens de telefoniste blij zijn dat er uberhaupt een monteur gekomen was... Het enige wat ze nog voor ons wilde doen is de Fabrikant langs laten komen. Toen bleek dat de monteur een klep verkeerd om had geinstalleerd! Voor ons nooit meer Warmte Groep!
Onze reactie: Klacht is ver bezijden de waarheid, wij hebben deze klant geadviseerd zich te wenden tot de geschillencommissie installerende bedrijven.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...