Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Twee keer € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie v.d.Veeken uit Den Bosch en de familie Tholenaars uit Eindhoven zijn na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van E. Groenewold uit Utrecht
Op zich goed werk geleverd. We vonden het wel vervelend dat de monteur zonder het te vragen of te melden door het huis liep, blijkbaar op zoek naar de badkamer en later zonder te kloppen in de woonkamer stond.Onderweg met water gemorst en een vuile filter in een prullenmand achterlatend.
Bericht van Ton van Rooijen uit Almere
Onderhoud cv is weer naar tevredenheid gedaan.
Bericht van Bea van den Bos uit DELFT
Prima! Ik ben na 3 jaar overgestapt van Hanvos naar Warmtegroep en zeker geen spijt van.Nette en deskundige monteur (netjes op tijd) die mij ook uitleg gaf na de slechte ervaring met Hanvos. Er werd voor de vervanging van filters alleen materiaalkosten gerekend en dat vond ik ook heel netjes. Ik ben dus zeker tevreden.
Bericht van Carolien Freriks uit Zoetermeer
De monteur is de eerste keer voor onderhoud langsgeweest. Zijn advies om de ketel elk jaar te laten nazien met de ventilatie hebben wij opgevolgd. Is iets duurder maar beter voor onze ketel was het advies. Prima geregeld en we zijn altijd verzekerd van warmte bij de warmtegroep. Op hen kan je rekenen.
Bericht van Nico uit Hoogvliet
Na het melden van een storing kwam diezelfde dag de monteur die storingsdienst had nog langs. Daar mijn onderhoudsdatum ook naderbij kwam is dit ook direct gedaan waardoor ik dus voor die gelegenheid niet meer thuis hoeft te blijven. De storing had niet een direct aanwijsbare oorzaak maar voor alles werd de tijd genomen. Aan het einde van het bezoek was allles gedaan om de klacht te verhelpen en alles werd duidelijk doorgesproken. Al met al was ik heel content met de gehele afhandeling en de snelheid van reactie. Ik ben dus zeer tevreden. Top service
Bericht van Christa Geluk uit Haarlem
Voor ons de eerste keer.Monteur stelde zich voor, is heel beleefd en heeft de C.V. keurig gecontroleerd.Er waren geen problemen.Voor ons dus voortaan Warmte Groep. Bedankt voor de service.
Bericht van Barbara uit Dordrecht
Nieuwe ketel laten plaatsen door Warmtegroep: prima advies, alles volgens afspraak en prettige monteurs. Aan te bevelen!
Bericht van Jan uit Breda
Zeer correct snel en met uitleg uitgevoerde servicebeurt
Bericht van Patrick Tholenaars uit Eindhoven
Uitermate tevreden over de monteur, communicatief vaardig wat ik bij een eerder ervaring met een collega bedrijf miste. Daar naast deed hij zijn werk naar mijn mening zeer kundig. Ook het callcenter was zeer duidelijk en informatief.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...