Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van H.P.J. van Ooijen uit Amsterdam
De jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn ketel gehad. Keurig op tijd. Goede uitleg en snel gewerkt. Prima!
Bericht van Marieke Dijkwel uit Rotterdam
Goede service en vriendelijke monteur!
Bericht van Maarsse uit Maarssen
Helaas geen warm water maar dezelfde dag nog geholpen. Er moesten flink wat onderdelenvervangen worden die gelukkig allemaal mee waren waardoor we snel weer warmwater gehadden.
Bericht van dick gast uit Bussum
Sinds vorige maand klant bij warmte groep. Goede monteurs met kennis van zaken. Vriendelijk en nemen de tijd voor je.
Bericht van Ron bos uit Wormerveer
zeer vriendelijke monteur en had vakkennis leuk gesprek mee gevoerd en hoop hem de volgende keer weer te zien
Bericht van Pot uit Vleuten
Vorige week de jaarlijkse controle gehad. Helaas moest er iets vervangen worden. Alles werd duidelijk uitgelegd en onze storingen zijn nu opgelost!
Bericht van Fam de Vriezen uit Zoetermeer
Ook tijdens de afgelopen feestdagen hebben wij noodgedwongen van de service gebruik gemaakt. Geen enkel probleem, telefoondienst inventariseert het probleem kundig en probeert dat op te lossen wat niet lukte waarna we binnen 1/2 uur door de monteur gebeld werden die melde dat hij in de buurt woonde en er direct aan kwam.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Snel uit Huizen is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Marije uit De Meern
Eerste keer onderhoud, vriendelijke mannen, duidelijke uitleg, goede prijs. Tot volgend jaar!
Bericht van Piet v nimwegen uit Beverwijk
Eerste keer gebruik gemaakt van deze firma was top
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...