Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Dorien uit Maarssen
Tweemaal prima service. Eerste keer was een driewegklep kapot die top gerepareerd was. Alleen daarna bleven we een beetje gaslucht ruiken. Kan gebeuren, en ook dit werd weer prima verholpen. We werden ook gewezen op een te hoge gasdruk door de monteur, gaan we ook doen. Al met al goede ervaring!
Bericht van Meer uit Hoofddorp
Al vijf jaar onderhoud door warmtegroep ook recente storing snel opgelost. Wel al vijf of zes verschillende monteurs gehad maar zeer tevreden over de kennis en ervaring van deze monteurs.
Bericht van Peter uit Sassenheim
In oktober '16 voor het eerst een monteur van Warmtegroep voor de jaarlijkse servicebeurt: verliep goed. In juni j.l. hadden wij lekkage en kwam een andere monteur van dit bedrijf die al snel begon te zuchten en steunen. Na 1 dag kwam hij terug met een nieuw hydroblok. Na 3 uur prutsen gaf hij eindelijk toe, dat het hem niet ging lukken. Vervolgens kwam er (na 4 dagen)een deskundig monteur van Nefit die dit klusje binnen 1 uur had opgelost. Het zal duidelijk zijn: voor onderhoud, of reparatie bellen wij voortaan direct een bedrijf met deskundig personeel en dus geen Warmtegroep B.V. meer!
Bericht van Fam. Godschalk uit Hellevoetsluis
Vriendelijke vrouwelijke monteur! Keurig werk geleverd en wees ons op het feit dat onze gasdruk erg hoog was! Meteen gebeld naar gasleverancier. Bleek onze gasdruk meter kapot !! Meteen vervangen. Met dank aan onze opmerkzame cv monteuse !!
Bericht van Wim Broer uit De Lier
Prima prijs/kwaliteit. Ook mooie aanbieding isense thermostaat. Vriendelijke en kundige monteurs. Goede uitleg na afloop hoe een en ander werkt.
Bericht van Sjoerd uit Amsterdam
Prima lkerel. Professioneel en op tijd
Bericht van Duurland uit Hilversum
Goede telefonische contacten, snelle verwerking van de offerteaanvraag, vlotte en degelijke leverantie en montage, top!
Bericht van M.C.M. Sies uit Zoetermeer
Het onderhoud is goed gedaan en de monteur gaf op de door ons gestelde vragen een goed en duidelijk antwoord
Bericht van Gerjan Palm uit Dieren
Uitstekende installatie van een nieuwe Remeha Tzerra ketel. Snelle correcte vakkundige monteurs. Tegen een zeer scherpe prijs. Zeer tevreden.
Bericht van Thijs uit Delft
zeer tevreden, ketel netjes en snel geplaatst, vriendelijke mensen, deskundig.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...