Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Frans van Geest uit Hilversum
Keurige monteur heeft de ketel getest, gevraagd of er nog problemen waren~ en die hebben we gelukkig niet~ en alles keurig opgeruimd.
Bericht van H.Taris uit Tilburg
Volgens afspraak kwam de monteur keurig op tijd en verrichtte het jaarlijkse onderhoud aan de combiketel. De man was vriendelijk en leek vakkundig te werk te gaan (ik heb er geen verstand van!). De ketel doet het prima maar dat deed hij tevoren ook al. Ik heb sinds kort een onderhoudsabonnement en in de toekomst zal blijken of Warmtegroep aan mijn verwachtingen voldoet.
Bericht van Roos Schumacher uit Nieuwegein
Ook dit jaar onze CV ketel weer nagekeken door Warmtegroep. Op mijn verzoek door Susanne, wat een vakkundige topper is zij toch, hopelijk tot volgend jaar !!!!
Bericht van Ton van Schrevendijk uit Den Haag
Was eerst met ******* bezig. Drie maanden geprobeerd een monteur te krijgen. Eindelijk een afspraak. Bellen ze dag er voor weer af. Ze hadden het te druk. Mochten toen weg blijven. Warmte Groep gebeld. Binnen een week was onderhoud gedaan. Netjes op tijd en na wat vervangingen netjes achter gelaten. Gelijk jaar abonnement genomen.
Bericht van H. Plomp uit Delft
Vakkundig en netjes onderhoud op mijn cv ketel. De monteur kwam op tijd en de kosten waren gelijk aan vorige jaar (zeer laag). Ik kan iedereen de warmtegroep aanbevelen.
Bericht van Noureddine uit Zeist
Goede service voor een goede prijs met vakbekwaam personeel. Heel tevreden over de service.
Bericht van Levina de Jong uit Zoetermeer
Warmtegroep is nu voor het tweede jaar bij mij langs geweest. Alles prima in orde, dus ik zie jullie volgend jaar weer met plezier tegemoet! groet, Levina de Jong
Bericht van Mw. G. Dees uit Den Haag
Het was een aardige professionele man die de ketel kwam nakijken.
Bericht van N. El Mansouri uit Zeist
Vandaag is de monteur geweest. Vriendelijke vakbekwame serieuze vrouw. Werk prima uitgevoerd. Warmte Groep is een goede en betaalbare keuze.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie van Oord uit Gorinchem is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...