Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Theo vermeire uit Utrecht
Goede service. Snel geholpen bij probleem na een servicebeurt
Bericht van D.C. Hopman uit Vlaardingen
Goed en snel alles afgehandeld door de monteur.
Bericht van J.baronner uit Lelystad
Prima service en perfect uitgevoerd We zijn zeer tevreden
Bericht van MP van Es uit Utrecht
Tevreden over grondige en deskundige ketelcontrole. Enige minpuntje was dat de monteur vrij laat kwam. Gelukkig tijdig gereed zodat ik nog op tijd was op m'n afspraak.
Bericht van Vd voort uit Wormerveer
Zeer ontevreden. Na keuring van de cv volgende dag een heel hard raar geluid bij hoger zetten thermostaat. Dit gemeld bij warmtegroep alszijnde een klacht. Andere monteur langsgeweest deze kon volgens hem niets doen want hij wist niet welk geluid eruit kwam. Na aandringen heeft hij toch een kijkje genomen en meldde binnen een minuut dat hij niks geks zag. Na keuring dus een hard geluid uit cv waar zelfs m'n buren laat van hebben. Klacht wordt niet serieus genomen door warmtegroep aan de telefoon. Nogmaals monteur laten komen deze is binnen 1 minuut uitgekeken en heeft niets gecorrigeerd onder het nom van de ketel mankeert niets anders had hij het niet gedaan.... slechte service, slecht werk, klacht wordt niet serieus genomen maar wel alles wordt in rekening gebracht
Bericht van W. van Caspel uit Huizen
Had mijn ketel jarenlang niet laten onderhouden. Een voormalige monteur had me verteld dat dat niet zo vaak nodig was. Werd toch zo langzamerhand beetje ongerust. De vriendelijke monteur, tot mijn verrassing een schitterende vrouw, heeft de ketel bijgewerkt tegen in mijn ogen zeer redelijke kosten. Een aantal zwaar versleten pakkingen vervangen plus een nieuw drukvat geplaatst. De kosten vielen me reuze mee. En mijn ketel kan weer even mee. Toch maar een servicecontract afgesloten.
Bericht van Nick Latuny uit Rotterdam
Paar dagen geleden overgestapt op warmtegroep. Ben erg blij met de concurrerende tarieven. Ze waren ietsjes laat, maar alles verliep verder prima. Ik heb de nieuwe ketel zelf geïnstalleerd, maar was blij dat zij de controle nog konden uitvoeren. Er was dus geen onderhoudsbeurt nodig. Jammer dat dit niet met de prijs kon worden verrekend. Echter, ondanks dat het niet kon toch nog voor warmtegroep gekozen.
Bericht van Stephan uit Utrecht
Ik ben erg tevreden over de CV onderhoudsbeurt en de verdere service van Warmte Groep. Professionele en sympathieke monteur. Tevens flexibel met de planning.
Bericht van MMC van Buul uit Voorhout
Dit jaar overgestapt op de warmtegroep met inmiddels goede ervaring mbt communicatie, afspraken maken, monteur bij goede prijs/kwaliteit.
Bericht van LONNEKE uit Tilburg
Ik ben heel erg blij met de adviezen die zij mij konden geven.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...