Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van LONNEKE uit Tilburg
Ik ben heel erg blij met de adviezen die zij mij konden geven.
Bericht van Bert Adams uit HAARLEM
Ik heb goede ervaringen bij de afhandeling van een storing en bij de recent gemonteerde nieuwe ketel.
Bericht van van oord uit gorinchem
De montage werd 1x uitgesteld vanwege grote drukte bij warmtegroep. Maar omdat onze oude ketel nog werkte was dat geen probleem. Goed om te weten dat er met de planning geschoven kan worden al er werkelijk een spoedgeval is.
Bericht van Marije Van Engel uit Eindhoven
Er wordt snel gereageerd wanneer er problemen zijn. De monteur die wij gesproken hebben weet waarover hij het over heeft.
Bericht van Lyn uit Zeist
Prettige en correcte servicemonteur.
Bericht van Asrahm uit Rotterdam
Redelijk tevreden monteur was vergeten emmer mee naar beneden te nemen.
Bericht van Benny Weeda uit Amsterdam
Na googlen op de site van Warmte Groep terechtgekomen. Snel een offerte. Had nog wat vragen vragen en deze zijn snel, professioneel en goed beantwoord. Na 3 weken is de nieuwe ketel al geplaatst, zeer vakkundige en nette monteurs.
Bericht van Jansens uit Almere
Tot nu dik tevreden met de Warmte Groep. De monteurs komen op de afgesproken tijd. Nu voor de 4e keer onderhoud en denk gezien het dalende energie verbruik goed afgeregeld.
Bericht van w.oortgijs uit Barendrecht
DE monteur kwam voor de tweede maal een sevicebeurt geven.Onvriendelijk, er kon geen lachje vanaf.Beide keren.Van de ventilator zou het ringetje gescheurd zijn en moest worden vervangen.(Nadere controle achteraf, twee minimale kleine indrukjes van het vastdrukken) kosten 10 euro. Ik vond het erg duur en vertelde op marktplaats 5 euro. Ik was echter te hoog met mijn bedrag. Konsumenten verkoopprijs 1.80 euro. Ook warmtegroep houd zich nu bezig met het vergroten van de inkomsten door excorbitante bedragen,in verhouding, te vragen. De CV staat op de eerste etage en om monteur behulpzaam te kunnen zijn en nieuwsgierigheid blijf ik erbij op de eerste verdieping. Je hebt tenslotte een vreemde in huis. Blijft U er altijd bij?? vroeg de monteur erg bot. Met andere woorden, kun je niet even ophoepelen. Ik vertelde in mijn eigen huis te zijn. Ongemakkelijk pendelde ik daarna op en neer, In mijn eigen huis, van beneden naar bobven en omgekeerd. Over de technische vaardigheden van de monteur kan ik niet oordelen.Dat zal wel goed zijn. Voor mij zijn de omgangsvormen echter niet prettig. Monteur is dan ook niet meer gewenst bij ons. Over het rubberen ringetje. De CV bedrijven, gezien andere sites gaan daar geloof ik een gewoonte van maken. Goed is goed. Preventief vervangen uiteraard ook.Maar de absurde winst erop???? Verhoog dan de abonnementsgelden.Lijkt mij veel eerlijker.
Bericht van Jaap Verhagen uit Tilburg
Eerste ervaring met Warmte Groep was zeer positief. Vriendelijke monteur, die netjes werkte en mij van goed advies voorzag. Als de service zo blijft, blijf ik nog lang klant ;-)
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...