Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Maurits uit Haarlem
Warmte groep was flexibel met het kiezen van het juiste moment voor onderhoud van de CV ketel. De monteur was vriendelijk, professioneel en ze wist goed uit te leggen wat ze gedaan heeft en wat de staat van de ketel is. Ik ben een tevreden klant.
Bericht van Willem de Vries uit Zaandam
Warmte Groep werkt met goed opgeleide monteurs die weten waar het over gaat. Na een complexe storing in mijn installatie die al jaren ergernis opleverde en waar het vorige onderhoudsbedrijf geen raad mee wist is nu opgelost.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie van Nimwegen uit Arnhem is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Cathelijne uit Haarlem
Wij zijn zeer tevreden over Warmtegroep. Goed betaalbaar. Goed bereikbaar, e-mails bleken bij mij niet aan te komen, warmtegroep nam daarom telefonisch contact op. Heel fijn. Ook de monteurs waren keurig op tijd, en er werd keurig afgebeld toen de monteur ziek bleek te zijn.
Bericht van Hans uit Utrecht
Warmtegroep gekozen, omdat mijn vorige onderhoudsservice te duur werd. Eerste service prima verlopen. Op tijd, isolatie en expansievat moesten vervangen. Deskundig geholpen. Tevreden. Wel had de monteur even kunnen vertellen dat het even duurt vooral er weer warm water geleverd kan worden.
Bericht van J van Dijk uit Vught
Reactie op aanvraag onderhoudscontract duurde wat lang. Vakkundige monteur. Onderhoud gedaan onderdelen vervangen. Verder geen opmerking
Bericht van Marieke uit Vleuten
De afspraak voor controle is een keer verzet omdat de monteur ziek was maar door de goede communicatie was dit geen probleem. Tevreden over de onderhoudsbeurt aan cv en wtw.
Bericht van Marten van den Steen uit Vlaardingen
Vriendelijke monteur. De CV gaf een specifieke servicebeurt aan en ondanks dat ik deze niet vooraf had doorgegeven heeft de monteur het wel kunnen verhelpen. Top service
Bericht van J. Bakker uit Amstelveen
Abonnement genomen en meteen gebeld voor de eerste afspraak. Communicatie vooraf was helder, de monteur was op tijd en ze heeft de CV schoongemaakt en enkele onderdelen vervangen. We zijn tevreden.
Bericht van M.van Veelen uit Nijmegen
Controle CV-ketel en instelling thermostaat uitstekende start van abonnement.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...