Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van M.van Veelen uit Nijmegen
Controle CV-ketel en instelling thermostaat uitstekende start van abonnement.
Bericht van Termaaten uit Zeist
We hebben de eerste keer nu een service beurt uit laten voeren , en waren zeer tevreden! Groet
Bericht van S.brouwers uit Rotterdam
Heb vorig jaar Ook de kanalen en ventilator van het mechanisch afzuigsysteem heb ik vorig jaar gedaan en je merkt echt het verschil. En nu dit jaar voor de winter weer een cv controle beurt gedaan. Ben zeer tevreden .werken netjes ruimen alles netjes op en vriendelijk verdienen wel een bak koffie met een koekje .
Bericht van Nina uit Nijmegen
Erg onbeschoft en bot te woord gestaan. De monteur zou onze cv ketel hebben 'nagekeken'. De dag erna roken we veel gaslucht en kwam er een raar geluid uit de ketel. Naar warmtegroep gebeld en gevraagd of zij weten wat het is. Ik werd zeer kortaf te woord gestaan en er werd gedaan of mijn vraag heel gek was. Dit gemeld direct bij de desbetreffende persoon en gezegd ik op deze manier naar een ander bedrijf zou gaan, dit moest ik maar doen volgens haar.. Uiteindelijk kwam een ander bedrijf, zeer vriendelijk en behulpzaam. De monteur meldde dat de vorige monteur, van warmtegroep, een grote fout had gemaakt door iets niet te vervangen wat wel moest gebeuren. Dit gemeld aan warmtegroep of zij mee konden denken aan een oplossing, dit weigerden ze. Er staat dat warmtegroep hun klanten belangrijk vindt, maar dit blijkt totaal niet zo.
Bericht van H.Tam uit Hoogland
Monteur kwam op tijd, dat is fijn.Hij heeft alles na gelopen en schoon gemaakt. Ik ben er zeer tevreden over.
Bericht van Han Zuidweg uit Den Haag
Nieuw huis gekocht, eerste keer de CV ketel laten onderhouden door de Warmtegroep. De monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft de CV ketel schoongemaakt en doorgemeten. Alles in orde. Tot zover een goede ervaring.
Bericht van N. Sloothaak uit Uithoorn
Via google de Warmtegroep gevonden toen ik prijsvergelijk ging doen voor een onderhoudscontract voor onze CV. Dat bleek een goede keuze! Duidelijke voorlichting aan de telefoon en door de monteur. Erg professioneel en geen tips die geld kosten ofzo. Ook de mechanische ventilatiebox en kanalen laten we onderhouden.
Bericht van Yvonne Kampmeier uit Utrecht
Maandagochtend gebeld, maandagmiddag een momteur. Het was al snel duidelijk dat we een nieuwe CV-ketel nodig hadden. Dankzij deskundig advies en snelle service kon ik 2 uur later een offerte tekenen. Vrijdag is alles keurig geplaatst. Goede service, vakkundige mensen, duidelijke afspraken.
Bericht van C. uit Putten
Goede service en lekkage cv-ketel prima verholpen.
Bericht van Larysa Dobra-Crouwel uit Amstelveen
Onze CV-ketel is gerepareerd, Warmtegroep reageerde heel snel, vakkundig en oplossingsgericht. We zijn zeer tevreden.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...