Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van perigault monte uit Spijkenisse
Hier een berichtje van mij had geen warm water meer en dat de monteur helemaal uit Verweggistan moest komen naar Spijkenisse om mijn ketel van warm water te voorzien ik moet zeggen klasse super dat is service kan niet anders zeggen top
Bericht van AK uit Bilthoven
Deskundig met oog voor kwaliteit voor een nette prijs
Bericht van Jos Voortman uit Jos Voortman
Eerste keer onderhoud aan cv. ketel. Goede voorlichting over hoe verder te gaan. Deskundige uitleg over meerdere zaken. 2-jaar abonnement afgesloten bij de monteur, een aanrader!.
Bericht van Ernst uit Rijswijk
Niet tevreden. Heb mij aangemeld voor abonnement echter kreeg te horen dat ze extra kosten rekenen voor ketels die groter dan 40kw zijn. Op de site staat echter vermeld dat dit vanaf 75kw is. Ik heb hier voor gebeld en kreeg direkt te horen dat mevrouw hier geen tijd voor had en dat dit niet op de site staat. Nadat ik noemde dat dit wel op de site staat werd de telefoon verbinding verbroken. Fantastische manier om nieuwe klanten te winnen! Ga zo door.
Bericht van C.H. uit Soest
Een nieuwe CV ketel is geïnstaleerd door uw bedrijf. De monteurs waren zeer deskundig, respectvol en snelle werkers. Zo zie ik het graag. Ik zal zeker ook het onderhoud door uw bedrijf laten doen.
Bericht van Viola uit Vlaardingen
Deskundig, vriendelijk, vlot. Ik ben zeer tevreden hoe mijn cv-ketel wordt onderhouden. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bericht van Fleur uit Tilburg
Nieuwe Tzerra Remeha en thermostaat laten installeren door Warmtegroep. Zeer snelle en vriendelijke monteurs. Plaatsing kon sneller na aanvraag offerte dan wat telefonisch was aangegeven. Benieuwd naar het verdere verloop, maar initieel zeer tevreden!
Bericht van Erwin Huiszoon uit Vlaardingen
Kerst vorig jaar is een nieuwe C-combiketek geplaatst. De installateur zou dit jaar een gratis schoonmaakbeurt uitvoeren, echter daar zij mij trachtten op te lichten, heb ik besloten om de firma warmtegroep te laten komen. Ten eerste werd ik aan de telefoon zeer correct te woord gestaan. Voorts kwam stipt op de afgesproken tijd een zeer aardige monteur mijn ketel schoonmaken. Hij was behulpzaam en bekwaam en legde mij goed uit welke voordelen een onderhoudscontract biedt. Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf.
Bericht van Fred Wammis uit Schiedam
27 sept.voor het eerst een monteur geweest voor het onderhoud van de cv. als nieuwe klant kreeg ik van hem goede uitleg omtrent het vervolg e.d.en hun werkwijze als er storingen zouden zijn. Heb een goede eerste indruk van jullie clup.
Bericht van KeesvanHaaster uit Amersfoort
Eerste ervaring met onderhoud CV door Warmtegroep was goed. Prettig in het contact. Goed aanbod. Technisch goed advies en goed onderhoud. Leuk dat het deze keer een vrouwelijke monteur was.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...