Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van M. Stolk uit RIDDERKERK
Al enige jaren een prima ervaring met warm groep. Nette en duidelijk ervaren mensen, die rustig hun werk doen zonder te jagen.
Bericht van w van veenendaal uit spijkenisse
volgens afspraak jaar.ijks onderhoud gehad. monteur was een aardige man die gelijk aan de slag ging, na onderhoud , een bakje koffie en afrekenen, ging hij weg. naar mijn mening een betrouwbaar bedrijf, met goede monteurs
Bericht van D Broer uit Roosendaal
Probleem gemeld en gelijk dezelfde dag kon er al iemand komen.Monteur was erg vriendelijk en beleefd. Probleem kon helaas niet direct verholpen worden, is niet erg we hebben wel warm water en het is nog niet koud. Monteur heeft wel van alles geprobeerd om het direct op te lossen. Onderdeel wordt besteld en direct een afspraak gemaakt om reparatie af te maken.
Bericht van Joseph uit Amsterdam
Deze week was mijn nieuwe cv ketel geinstalleerd. alles op tijd en conform afspraak. Er was wel een kleine installatiefout wat ik naderhand opmerkte. Binnen een dag reactie en binnen een paar dagen kwam er al iemand langs om het te repareren. Dus ook nog een geweldige service! Wat wil een mens nog meer?
Bericht van Denise Bergsma uit ROTTERDAM
Wij zijn tevreden en zouden de service ook echt aanbevelen bij vrienden en familie! Vriendelijk en aardige monteur die netjes de controle heeft uitgevoerd en ons advies gaf en informatie over onze cvketel. Goede service voor een top prijs!
Bericht van van Bloemendaal uit Harderwijk
Prima service. Monteur was mooi op tijd. Moest tijdens (eerste) onderhoud een ring worden vervangen waarvan de prijs van tevoren goed is doorgegeven.
Bericht van thirza uit Hilversum
Prima bezoek. Duurde wel 2 uur, dit eerste onderhoud. Ben blij dat de co-stop bestaat, lijkt me de investering zeker waard. Enige vervelende was dat er 2 of 3 trapmatjes af waren gehaald, zonder dat dit werd gecommuniceerd. Dat zijn geen leuke verassingen. Maar geen ramp hoor!
Bericht van JFJ Foesenek uit Prinsenbeek
Als particulier twee jaar geleden een nieuwe ketel bij de WG gekocht en laten installeren. Dit is perfect en volgens afspraak gedaan. Nu na twee jaar gebruik gemaakt van hun abonnement (euro 75/jr). Afgelopen week is dit onderhoud volgens afspraak uitgevoerd, echter mbt de kosten was er verwarring; de monteur liet ons euro 115 pinnen ipv de 75 euro. Via Email om opheldering gevraagd en gekregen. Monteur bleek uit te gaan van een abonnement, dat voorziet in een 2 jaarlijkse onderhoud- en controle beurt. Het terugdraaien naar een jaarlijkse controle was mogelijk, waarbij we restitutie zouden krijgen. We hebben echter gekozen het zo te laten, dus zien we de monteur over twee jaar weer.
Bericht van H.J. Busbroek uit Woudenberg
monteur is geweest voor het jaarlijks onderhoud en heeft gelijk een koolmonoxyde- melder geplaatst. Alles geheel volgens vooraf gemaakte afspraak. Wij zijn helemaal tevreden,evenals voorgaande jaren. Van harte aanbevolen!
Bericht van Gerdie Evers uit Veldhoven
Vriendelijk en aardige monteur,communiceerde goed over status vd ketel en wat eraan moest gebeuren.We zijn zeer tevreden .
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...