Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Jessica uit Amsterdam
Ga wel naar een ander,beetje vreemd dat ik bijna een halve dag thuis moet zitten omdat mijn ketel onderhouden moet worden dat is toch niet van deze tijd. Kan dat niet in de avond uren.
Onze reactie: Een exacte tijd is niet te geven vanwege het verkeer, maar ook omdat wij vooraf niet weten wat een monteur aantreft en eventuele onvolkomenheden direct willen verhelpen.
Bericht van Jos Strausman uit Rotterdam
Na een aantal jaren slechte ervaringen met diverse onderhoudsbedrijven zijn wij recentelijk met onze vereniging met 50 CV ketels overgestapt naar Warmte Groep. Het verbaasde ons dat de verschillende monteurs tussen het ½ en 1 uur bezig waren. Dit omdat de voorgaande bedrijven het gemiddeld in 15 minuten voor gezien hielden. Warmte Groep monteurs lieten zien dat pakkingen al jaren niet vervangen waren en afstellingen niet juist waren. Ook bij een recente storing stond er dezelfde dag een monteur voor de deur. Namens de vereniging COMPLIMENTEN!
Bericht van Robert Korving uit Scheveningen
Abonnement afgesloten. Ruim van te voren aankondiging wanneer monteur langs komt. CV ketel schoongemaakt, water bijgevuld. Nota met pin betaald en weer tevreden. Voordeel abonnement: vaste prijs en warmtegroep maakt jaarlijkse afspraak.
Bericht van Dorothé van Overbeek uit Leiden
Vandaag geprobeerd een afspraak te maken met Warmte Groep voor het vervangen van mijn cv-ketel. Aan de telefoniste legde ik uit dat de situatie in ons oude huis nogal complex is en dat het handig zou zijn om er iemand naar te laten kijken. "Nee hoor, stuurt u ons maar twee foto's van de ketel dan sturen we u een offerte." Twee foto's verstuurd, mail terug:"Hier kunnen wij niets mee, als u uw gegevens doorgeeft kunnen we misschien een afspraak inplannen om de situatie te bekijken." Gegevens verstuurd, retourmail met afspraak over twee weken teruggekregen, tussen 11 en 14 uur.. Op mijn daarop volgende mail met de vraag of het misschien ook 's morgens of 'middags kon zodat ik niet een hele dag vrij hoef te nemen, kreeg ik één zin als antwoord: "Dan kunnen wij u helaas niet van dienst zijn" TOP-service hoor!! Bij Warmte Groep staan ze echt altijd voor je klaar....
Onze reactie: Het is jammer dat wij u niet van dienst kunnen zijn. Uw weergave is niet geheel juist, u wilde een offerte bezoek op een kortere termijn liefst ochtend of middag. Wij gaven aan dat de kortere termijn niet mogelijk was.
Bericht van Elmendorp uit Delft
Onderhoudsmonteur prima op de afgesproken tijd.Onderhoud snel en keurig geregeld.Nette monteurs,kortom,prima bedrijf.
Bericht van Meer uit lansingerland
1ste ondehoudsbeurt gehad, was goed geregeld en goed verlopen
Bericht van Christine Kuiper uit Utrecht
Prima service. Nam de tijd en alles in overleg.Tevreden!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van Nico Lieben uit Vleuten
Zeer tevreden. De monteur komt op afgesproken tijdstip en werkt vlg. het principe: "Niet lullen, maar poetsen" Houden zo!
Bericht van Muriel Hopmans uit Amsterdam
Afspraak maken was eenvoudig, ik werd half uur van tevoren gebeld door de monteur. Er werd netjes gevraagd of ik een onderdeel wilde laten vervangen dat vervangen moet worden en wat de extra kosten waren. Prima service
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...