Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Marja Nugteren uit Alphen a/d Rijn
Hier in de straat meerdere cv ketels vervangen met de buurtvereniging. Respect voor de monteurs, buiten temperatuur 30 graden zolder temperatuur nog hoger.
Bericht van L. Veninga uit UTRECHT
Vorige week heeft de Warmtegroep een nieuwe CV Ketel bij mij geïnstalleerd. Vriendelijke heren die snel en efficiënt werken. Duidelijke uitleg en de wachttijd was zeer kort! Kortom, ik ben een tevreden klant!
Bericht van Piet Heijnen uit Roosendaal
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief.Vriendelijk persoon. Deskundig,goede uitleg en goede reiniging van de ketel.
Bericht van Fam. Van der Spek uit Gouda
Zojuist (vrijdag 19 aug.) jl heeft Warmte groep bij ons een nieuwe CV geïnstalleerd, keurig netjes alles geïnstalleerd en uitgelegd, wij kunnen er weer 15 jaar tegen aan.
Bericht van Bertje uit Spijkenisse
Tevreden !! Goede uitleg na ophangen van de nieuwe ketel, die ik niet direct begreep maar op mijn verzoek werd het nogmaals heel duidelijk uitgelegd.
Bericht van A.Venneman uit Almere
Er wordt snel gewerkt waardoor ik bang was dat het eind resultaat op detailniveau niet zou voldoen. Echter was mijn vrees ongegrond en is er blijk van vakmanschap gegeven, de nieuw geïnstalleerde ketel werkt tot op heden uitstekend.
Bericht van Bianca Smilde uit Nijmegen
De onderhoudsmonteur was vriendelijk, duidelijk en deed zijn werk efficiënt en netjes. De gasdruk bij de ketel bleek te laag, gasbedrijf ingeschakeld en die heeft de regelaar bij de meter vervangen. Ook bleek de kraan voor de ketel niet helemaal open zodat ik nu meer warmwater heb.
Bericht van Wouters uit De Meern
Hierbij mijn late reactie. 3 jaar gelden op Warmtegroep advies een Ferroli Blue Sense cv4 laten monteren die het prima doet en een lagere energierekening opgeleverd heeft. Ik heb bij de 1e onderhoudsbeurt er bijgestaand en de ketel zag er als nieuw uit. Dus zeer tevreden.
Bericht van Mieke Horstman uit Vijfhuizen
2 de onderhoudsbeurt door Warmte Groep. Prima service, alleen na 12.oo uur zou voor mij wat nauwkeuriger mogen. Voor de rest dik tevreden.
Bericht van R van der Hoek uit Alphen
Storing onlangs prima binnen een dag verholpen. Met service contract kostte dit alleen het materiaal.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...