Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Herwin Heijerman uit Utrecht
Voor de eerste servicebeurt gelijk een contract afgesloten. Geen spijt van gehad. We hebben een Remeha en het geluk was niet aan onze zijde. Zo'n beetje alle storingscodes voorbij zien komen en elke keer stond er binnen afzienbare tijd een monteur op de stoep. Printplaat vervangen, weer storingen en elke keer weer de monteur en een tweede printplaat. Denk dat we ongeveer 7 keer de monteur op bezoek hebben gehad en nu lijkt alles prima. De service is fantastisch en na twee printplaten en een hoop stres is alles top geregeld door de warmtegroep. We hebben zelfs de printplaten niet hoeven betalen. Die heeft Remeha voor zijn rekening genomen. Kortom zeer tevreden!
Bericht van Okan Karliova uit Amsterdam
Na de uitstekende service van Warmte Groep, kunnen we eindelijk gerust slapen. Bedankt voor de snelle reactie!
Bericht van Chris Borst uit Delft
Met onze VVE zijn we laatst overgestapt naar de warmte groep. CV onderhoud is netjes en uitgebreid uitgevoerd en vragen worden netjes en snel beantwoord. Daarnaast is de prijs erg scherp. Helemaal top!
Bericht van kj bosch uit Haarlem
Vanmorgen heeft mijn cv ketel de eerste onderhoudsbeurt gehad van Warmte Groep. Kwamen met z'n tweeën. Vrouwelijke monteur (ervaren) en een jongeman die het "klusje" ging klaren onder haar hoede. Alles prima verlopen. Jammer genoeg moest de drieweg klep vervangen worden en een afdekplaat maar ik ben tevreden. Heb gelijk een jaarlijks abonnement afgesloten.
Bericht van Leijdens uit Hilversum
Voor de jaarlijkse controle kwam een monteur met een stagiair. Leuk om te horen hoe goed er werd verteld en uitgelegd wat er gedaan moest worden en waarom. Zelf ook nog wat van opgestoken.
Bericht van van Betlehem E uit Alphen aan den Rijn
Nieuw onderhoudscontract afgesloten. Afgelopen vrijdag onderhoud. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop dit is uitgevoerd. Vriendelijke monteur met kennis van zaken.
Bericht van Evert Visser uit Hoogvliet Rotterdam
1 juli jaarlijkse onderhoudsbeurt. Snel en vakkundig uitgevoerd. En passant verstopping condensafvoer verholpen. Zoals vorig jaar afgesproken offerte aangevraagd voor nieuwe CV-ketel. Op 4 juli al een duidelijke en redelijke offerte ontvangen, waarmee we akkoord zijn gegaan. Al met al een professioneel bedrijf waarop je kunt vertrouwen.
Bericht van Erna uit Amsterdam
Nu twee jaar bij warmtegroep en beide keren een zeer vriendelijke en ervaren monteur. Dit keer geen vervangende materialen nodig, ook fijn. Ik ben erg tevreden!
Bericht van Verburg uit Zeist
Wij zijn overgestapt naar warmte groep. Alles staat ze van tevoren beloofde zijn ze nagekomen. Op de juiste dag en tijd aanwezig, nauwkeurig gewerkt, vriendelijke en bekwame monteurs zonder haast. Zeer tevreden.
Bericht van K.Arnoldi uit Haarlem
Afgelopen maandag is mijn hele oude grote cv ketel vervangen. En daar hebben de monteurs best een klus aan gehad. Maar wat mij betreft: niets dan positief! Op tijd, snel, goede voorlichting over gebruik en eventuele opties en ook: hele prettige monteurs, wat ook niet onbelangrijk is. Ik zal de warmtegroep dan ook aanraden.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...