Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Chris Harteveld uit Laag Soeren
Prima service, van tevoren een telefonische melding dat de monteur eraan kwam. Netjes en sne gewerkt!
Bericht van J Beukers uit Delft
Voor de 1e keer onderhoudsbeurt, keurig eerst voorstellen en daarna aan de slag met duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden. Geeft vertrouwen want het heeft wel met mijn veiligheid te maken.
Bericht van j.bos uit breda
2 man vandaag beetje oneconomisch lijkt mij maar wel heel vriendelijk en duidelijk
Onze reactie: Bedankt voor uw reactie, echter de tweede man is een (ervaren) monteur in opleiding die wij minimaal 2 maanden met een andere monteur mee laten gaan om met onze werkwijze vertrouwd te raken.
Bericht van Sharon Kuijs uit Breda
2 man sterk deze keer. Onderhoud keurig uitgevoerd en prettig advies gekregen over een missende gasmeter. Wel jammer dat de kosten €10,- omhoog zijn gegaan in vergelijking met vorig jaar. Best fors gezien de service gelijk blijft. Maar verder tevreden!
Onze reactie: Wij hebben onze tarieven niet verhoogt maar door de tijdelijke BTW verlaging in maart 2013 heeft u vorig jaar nog dat voordeel gehad. Per 1 juli 2015 is het BTW tarief voor onderhouds en verbouwings werkzaamheden weer naar het oude niveau van 21% gegaan.
Bericht van Plooy uit Zoetermeer
Ik wilde mijn cv aan en die bleek niet te werken terwijl er vorige week een onderhoudsbeurt uitgevoerd was. Vanmorgen vroeg gebeld en dezelfde monteur is terug geweest en bij de beurt bleek het thermostaat draadje los gegaan te zijn. De monteur erkende dat hij via het monteursmenu getest had en niet via de thermostaat. Een leer momentje!!! Maar verder prima tevreden over de snelle oplossing.
Bericht van J. Alveras uit Hoofddorp
Aan de telefoon goed geadviseerd, vanwege de complexe situatie is er nog een monteur wezen kijken of alles mogelijk was. Nu na oplevering 100% tevreden.
Bericht van jolanda kooistra uit houten
Nieuwe CV ketel geplaatst, even op moeten wachten maar dat was het waard gezien het afgeleverde werk.
Bericht van duin uit den bosch
prima servies en snel aanwezig
Bericht van A.J.M.Vet uit Diemen
Na goed advies 'nieuwe Blue Sense ketel geinstalleerd in 2 uur . Bekwame en vriendelijke medewerkers. Zeer aan te bevelen !
Bericht van Aart uit Zoetermeer
Monteur kon het probleem snel oplossen. Schrok alleen van de materiaal kosten maar goed daar kan de monteur niets aan doen.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...