Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Esmee uit Rotterdam
Omdat ik niet reageerde zou ik bijna uitgeschreven worden. Gelukkig werd dat per direct rechtgezet en een afspraak ingepland toen ik ze mailde dat ik even lastig bereikbaar was. Nog geen week later in mijn ketel toch gecontroleerd en is de afspraak zo ingepland dat ik daarna ook gewoon naar mijn andere afspraak kon. Monteur was lekker vroeg en heeft snel gewerkt. Ben zeker tevreden.
Bericht van J.b.Hofman uit Lekkerkerk
Snel geholpen,alles schoon achtergelaten,vriendelijk behandeld,goede informatie.
Bericht van Bauke uit Amsterdam
Zeer vakkundige monteur en netjes op tijd. Enige is dat het lijkt om mijn CV nu na de onderhoudsbeurt minder goed werkt (water wordt minder snel warm en CV slaat heel hard aan). Ben benieuwd als jullie het nogmaals komen checken morgen... Nog een tip, zou heel fijn zijn als jullie niet in dagdelen plannen, zoals ergens tussen 8.00-12.00, maar als dat scherper kan. Bijvoorbeeld tussen 9.00-10.00 en we zouden een half uur eerder of later kunnen komen. Dat scheelt en is bij onderhoud volgens mij goed te plannen.
Onze reactie: Preciezere afspraken kunnen wij niet maken omdat we nooit exact weten hoelang een monteur bezig is.
Bericht van Marcel uit Zoetermeer
Uitstekende service, vriendelijk en geeft volledige informatie omtrent het onderhoud
Bericht van Voll uit Dordrecht
Goede service klantvriendelijk. Op mijn vragen goed uitleg gegeven. Mijn zoon is net geslaagd voor installatie techniek. Vond het leuk om mee te kijken. Helemaal TOP!!!!
Bericht van Susanne uit Almere
We hebben een nieuwe mechanische ventilatie laten plaatsen. Deze hing zo, we zijn erg vriendelijk geholpen.
Bericht van Frederiek uit Haarlem
Goed onderhoud, vriendelijke monteur en nagekomen afspraken. Erg vriendelijk en servicegericht telefonisch contact bij verzetten afspraak en vragen om advies. Zeer tevreden dus!
Bericht van Waanders uit Den Bosch
Tot heden steeds goede vakmensen gehad bij storingen en onderhoud! Gisteren wisselend warmwater storing gemeld en de monteur is vandaag al geweest en is inmiddels verholpen.
Bericht van Susanne Peek uit Maarssen
Ons eerste jaarlijkse servicebeurt is prima uitgevoerd door Hans. Bleek toch wat mis te zijn en dat is meteen opgelost. Zeer tevreden met de service tot nu toe.
Bericht van Gerard mallee uit Nieuwegein
We zijn netjes telefonisch geïnformeerd om een service afspraak te maken voor onze twee jaar oude verwarming. De monteur was netjes op tijd en heeft de verwarming service verleend. Netjes en binnen een half uur gereed. Afrekening via pin betaling. Handig geen geld nodig in huis. Bedankt
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...