Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Ad van Sabben uit dordrecht
aardige gasten , wisten waar ze mee bezig waren , goede uitleg......alles prima !!!!
Bericht van B. kerkhofs uit Alphen aan den Rijn
Heel erg tevreden, vriendelijke monteur die ook duidelijke uitleg gaf over het onderhoudscontract.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25,- cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van D. Sneekes uit Dordrecht
Heb er even op moeten wachten maar heel blij met mijn nieuwe Remeha cv ketel. Netjes aangesloten en zelfs nog een stukje extra leiding omdat de monteur vond dat het er onprofessioneel uitzag zoals dat eerder gedaan was.
Bericht van Jean Pierre Defesche uit Amsterdam
Tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Had als nieuwe klant wel graag uitleg gehad over wat het contract inhoudt.
Onze reactie: Een monteur gaat er vanuit dat u weet wat u aangevraagd heeft en zal dus geen uitleg geven over het abonnement als er niet specifiek om gevraagd wordt.
Bericht van Romy uit Hoofddorp
Eerste keer Warmte Groep en was verbaasd over de handelingen (deden ze vroeger nooit) Van alles open gemaakt waarna er allerlei meters voor de dag kwamen. Alle vertrouwen in deze monteur.
Bericht van Jantina de kool uit Rotterdam
Super service!! Na maanden tobben met de cv-ketel warmtegroep ingeschakeld. En nu weer een prima functionerende ketel. Een monteur met kennisvan zaken. Een echte aanrader.
Bericht van Petra uit Leiden
Zeer tevreden! Vriendelijke monteur met kennis van zaken, prima service!
Bericht van Ingrid Bosman uit Schiedam
Van de week voor het eerst een afspraak gehad met de monteur voor het cv-onderhoud. Was een prettige ervaring. Vriendelijke monteur, en ik had echt het gevoel dat ik goed geholpen ben om mijn cv-ketel weer goed opgelapt te krijgen. Zeer tevreden!
Bericht van Bram Veenhuizen uit Amsterdam
Prima service! Helemaal tevreden.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...