Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van de Kok uit Haarlem
Ervaringen zijn tot nu toe altijd goed geweest. Goede service en ervaren en deskundige monteurs.
Bericht van G.van Gils uit Rijen
Tot op heden geen negatieve ervaring. EEn punt wat beter zou kunnen is de tijdsopgave nu moet 4 uur thuis blijven wachten.
Onze reactie: Op verzoek kan de monteur u ½ uur van te voren bellen zodat u bv naar huis kan komen.
Bericht van Reyman uit Zeist
Geen bijzonderheden. Ben tevreden over contacten en servicemonteur.
Bericht van Mevr. van vliet uit Almere
Warmte Groep aanbevolen door de buren, ik zal het zeker doorgeven prima bedrijf.
Bericht van Teesink uit Rotterdam
Afspraak was om 11 uur uiteindelijk pas om 13 00 een monteur, volgens monteur kon dat niet zo afgesproken zijn. Kennelijk lieg ik dus.
Onze reactie: Heel vervelend dat u begrepen heeft dat er om 11 uur een monteur zo komen, maar dat spreken wij nooit zo af om reden dat we vooraf nooit exact weten hoelang een monteur ergens bezig is.
Bericht van K.Timmermans uit Dordrecht
Handig dat julie monteur ook avonds in het magazijn kan. Hij is het benodigde onderdeel even wezen halen en was binnen ¼ uur weer terug, PRIMA service.
Bericht van e.engelkens uit amersfoort
sinds kort cliënt van de Groep. Zeer tevreden over de wijze waarop het bedrijf te werk gaat.
Bericht van Erwin Landman uit Gorinchem
Prima service, ga zo door.
Bericht van Fred Kluin uit Utrecht
Oude (zeer zware)ketel vervangen. Keurig op tijd en erg snel vervangen volgens de specificities. Monteurs hebben als extraatje de leidingen van de oude situatie beter vastgezet.Netjes opgeruimd!
Bericht van W A F van Pamelen uit Spijkenisse
Goede prijs-kwaliteit verhouding en prima service. Ga zo door.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...