Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van c de jong uit roosendaal
prima service vriendelijke en nette monteur
Bericht van jaap verhagen uit Tilburg
Prima snelle afhandeling door aardige vakvrouw
Bericht van brink uit amstelveen
Wij konden niet bijvullen omdat de wasmachinekraan verkalkt zat, prima door monteur opgelost door de kraan te vervangen en voor ons bij te vullen. Jammer dat dit niet onder het abonnement valt maar gelukkig geen voorrijkosten. Monteur heeft nog eens duidelijk uitgelegd dat alleen storingen binnen de ketel mantel onder het abonnement vallen. Heel logisch gezien de zeer concurrerende abonnementsprijs.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie Janssens uit Arnhem is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening
Bericht van Fam. Sterk uit Zoetermeer
Vorige week is de monteur langsgeweest voor een eerste onderhoudsbeurt. Alles prima verlopen en nagemeten. Ook hier een afdichtingsring vervangen (€ 30,-). Lijkt mij een normale prijs. Monteur informeerde goed en werkte keurig netjes. groet, Sterk, 11 mei 2017.
Bericht van Ineke Jonkman uit Zoetermeer
Voor de 2e keer onderhoud van de ketel gehad. Netjes op tijd. Aardige monteur. Alles netjes geregeld
Bericht van L huisman uit Nieuw vennep
2 jaar heeft warmte groep een nieuwe cv ketel geplaatst , nu voor het eerst weer beurt gehad. Nette monteurs, werken netjes en vertellen precies wat ze doen en wat je kunt verwachten.
Bericht van Ingrid uit Schiedam
Van de week de jaarlijkse servicebeurt voor de cv-ketel gehad. Prima geholpen weer door de monteur!
Bericht van Saskia Eringaard uit Groenekan
Uiterst aardige en kundige monteur. Tot over twee jaar!
Bericht van Idriss uit Delft
Sence u monteur bij ons gekomen voor de onderhouden van de kettel.we zijn tevreden
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...