Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Diesveld uit Hoofddorp
Vriendelijke, bekwame monteur. Mooi op tijd en goede uitleg. Vooralsnog dik tevreden.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Uw mening delen en € 25,- geld terug!
Onze reactie: Onze reactie: De familie Brink uit Nijmegen is geloot uit de 25 laatste schrijvers die hun ervaring over ons gedeeld hebben. De € 25,- is naar de rekening van de familie Brink overgemaakt. Deel als klant ook uw mening over ons en maak kans op een € 25,- geld terug!
Bericht van Rob Vreeswijk uit Zoetermeer
Als DHZ zelf ketel geplaatst en na 6 jaar toch maar een onderhoudscontract afgesloten. Vriendelijke monteur, gaf duidelijk uitleg en werkte hard door. Ook alles netjes achter gelaten. Als eerste ervaring tevreden tegen een gunstige prijs.
Bericht van Marleen uit Amsterdam
De CV controle heeft heel netjes en secure plaatsgevonden. Alle aspecten van het onderhoud zijn duidelijk uitgelegd. Op naar volgend jaar!
Bericht van nanda kiliaan uit zeist
Prima eerste onderhoudsbeurt gehad voor onze ketel!
Bericht van pk uit dordrecht
ketel van 5 jaar oud, nog geen problemen gehad gelukkig. Laat wel ieder jaar controleren ter voorkoming van ongelukken. Goede hard werkende mensen.
Bericht van Martje uit Maarssen
Regulier onderhoud, optijd en volgens afspraak. Het was ook zo gebeurd.
Bericht van Karsli uit ZEIST
Professionele organisatie, vakwerk en (vrouwelijke) onderhoudsmonteurs die het vak echt begrijpen zijn kenmerken van de Warmtegroep.
Bericht van Martijn Zegers uit Maarssen
Makkelijk om een afspraak te maken. Warmte was erg soepel met verplaatsen van de afspraak. Goede service en na het onderhoud alles zeer netjes opgeruimd. Klasse en bedankt.
Bericht van Beek uit Amsterdam
Gisteren tijdens de vorst om 10.30 nog een monteur die de ketel aan de praat kreeg. TOP SERVICE ondanks dat de monteur al een dag en avond aan het werk was.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...