Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van VERSTEIJNEN uit DEN BOSCH
ZOALS VORIG JAAR OPNIEUW TEVREDEN
Bericht van Godde uit Amersfoort
Na een eerste controle bleek het wat van onze cv niet snel warm te worden. Zonder enig probleem kwam de monteur nogmaals langs. Keurig.
Bericht van W v veenendaal uit Spikenisse
Prima en vakkundig geholpen dor een keurige monteur
Bericht van Jos Koomen uit Utrecht
Pas 1 x service beurt gehad, maar dat beviel uitstekend. Zowel service als adviezen waren veel beter dan bij het vorige bedrijf.
Bericht van Griffioen uit Houten
De eerste keer onderhoud laten uitvoeren door Warmtegroep. Alles prima verlopen. Zowel de CV als de mechanische ventilatie zijn gereinigd. Prima monteur.
Bericht van Jacky Swartsenburg uit Zaandijk
Snel en goed geholpen door de controlleur. Ze gaf goed advies en ik vond het prettig dat zij mij ook liet zien wat er mis was. Omdat onze cv jonger was dan wij dachten, meteen een abonnement afgesloten.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
Uw mening delen en € 25,- geld terug!
Onze reactie: De familie Swarts uit Breda is geloot uit de 25 laatste schrijvers die hun ervaring over ons gedeeld hebben. De € 25,- is naar de rekening van de familie Swarts overgemaakt. Deel als klant ook uw mening over ons en maak kans op een € 25,- geld terug!
Bericht van GPA Peek uit IJsselstein
Hebben in 2014 een abonnement genomen om de CV-ketel jaarlijks te laten onderhouden. Volledige ontzorging en dus geen omkijken meer naar. Je krijgt keurig netjes van tevoren een bericht dat de monteur langskomt. Het onderhoud gebeurt netjes en vakkundig. Daarnaast adviseert de Warmtegroep ook pro-actief over bijvoorbeeld een koolmonoxide meter - de CO-STOP. Zijn tevreden over de dienstverlening van de Warmtegroep.
Bericht van Freek Hofland uit Amsterdam
Vrijdag 5 februari 2016 geholpen door de monteur van warmtegroep. Het was een hele klus, lastige plek van WTW en cv. Accuraat en netjes. Een werkneemster om trots op te zijn. Blij dat ik bij dit bedrijf een contract heb afgesloten.
Bericht van H. Ebeli uit Rotterdam
De eerste keer onderhoud laten uitvoeren door Warmtegroep. Alles prima geregeld. De monteur was er volgens afspraak en heeft tot onze tevredenheid de werkzaamheden aan CV en MV uitgevoerd.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...