Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van mar uit gouda
Prima bedrijf, zelfde dag nog geholpen.
Bericht van Marlyne Stolker uit Utrecht
De monteur zelf top, vakvrouw. Ze was vriendelijk, professioneel en vlot met de onderhoudsbeurt van mijn ketel. Wel beter kan de service naar de wachtende klant toe: ik heb bijna de hele dag (12-17) gewacht op de monteur, die door drukte pas op het laatste moment verscheen. Als klant is het prettig om in zo'n geval een telefoontje of smsje te krijgen met de verwachte aankomsttijd (op de centrale wist men om half drie smiddags al dat de monteur pas laat bij mij zou kunnen zijn).
Bericht van Laurence Eisenmeier - van Delden uit Zeist
Zoals elke jaar weer heel tevreden over de service van de mensen van Warmte Groep. Snelle hulp nog dezelfde dag en de ketel doet het weet fantastisch. Vriendelijke monteuse.
Bericht van Sip Oegema uit Utrecht
Onderhoudscontract vorige week afgesloten na eerste controlebeurt van de combiketel. Monteur kwam mooi op tijd, ze gaf heldere uitleg wat ze ging doen en wat ze tegen kwam en ze gaf tips over zuiniger en comfortabel stoken.
Bericht van Marianne Kroon uit Harderwijk
Op zondag 10-01-2016 gaat mijn ketel stuk, het huis is koud en er is geen warm water meer. Resetten van de ketel haalde niets uit, de monteur van de warmtegroep gebeld. Al snel stond hij voor de deur, de pomp moest vervangen worden, daarnaast heeft hij ook nog wat kleine andere reparaties aan de ketel en de verwarming in de badkamer verricht. Omdat ik een abonnement heb hoefde ik geen voorrijkosten te betalen. Ben echt super tevreden. Er is vlotte en goede services geleverd.
Bericht van Carolien Dol uit Schiedam
Monteur constateerde een lek aan ketel maar had een simpel koperen buisje ter vervanging niet bij zich. Bestellen ging 3 dagen duren waardoord ik en mijn gezin niet konden douchen! Even een andere monteur gebed die wel meteen kon komen. Dure kosten aan dit bedrijf kwijt, beetje jammer dat er zo lang op onderdelen gewacht moet worden, past niet echt bij de branche in mijn optiek.
Bericht van Anita te Rietmolen uit Amsterdam
Dame kwam CV nakijken en heeft dit vakkundig bekeken, voor zekerheid had ze nog even gebeld omdat het een oudere CV ketel betrof. Netjes aangegeven dat er twee onderdelen moesten worden vervangen en hoeveel dat kostte.
Bericht van Jeroen Heemskerk uit Den Haag
Geweldige mensen!! Ik heb zelf in het menu van de ketel een foutje gemaakt en de monteur kon in zijn wachtdienst mij er simpel doorheen lootsen. Dat getuigt van kennis van zaken.
Bericht van fr Tjin uit Rotterdam
De ketel stond drie hoog maar de monteur gaf geen kik terwijl hij de trap twee keren op en neer moest. Hij ging fluitend de trap op en neer maakte zijn werk vakkundig af. bravo
Bericht van rob van veen uit delft
monteur heeft mij gebeld. was mooi op tijd goed geregeld. ik heb dingen gevraagd. heeft dat netjes toegelicht.goed geholpen bedankt.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...