Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Idriss uit Delft
Sence u monteur bij ons gekomen voor de onderhouden van de kettel.we zijn tevreden
Bericht van L. Boehmer uit Rotterdam
Afgelopen week de jaarlijkse controle uitgevoerd. Door een aantal te vervangen onderdelen en een onverwachte complicatie helaas een wat hogere rekening dan verwacht/gehoopt. Monteur werkte ook niet bijzonder snel. CV-ketel werkt echter naar behoren. Volgend jaar hopelijk minder vervelende verrassingen!
Bericht van astrid Bouwman uit Amsterdam
Warmtegroep houdt onze cvketel helemaal tiptop. Je krijgt n mail wanneer t weer tijd is voor onderhoud en telefoontje als de monteur in de buurt is. Heel blij mee!
Bericht van fam. Broekmeijer uit Utrecht
Warmtegroep berekent kosten om de problemen op te lossen die Warmtegroep heeft veroorzaakt. In december is het onderhoud aan onze ketel uitgevoerd. De ketel moest worden bijgevuld, daarbij is de waterkraan door de monteur zo strak dichtgedraaid dat wij haar niet meer open kregen. Uiteindelijk hebben wij weer Warmtegroep gebeld. Er is een (andere) monteur gekomen om de kraan weer open te draaien. De kosten zijn voor ons, omdat ons abonnement alleen de ketel betreft en kraan daar geen onderdeel van uit maakt. Dank je wel, de "panne" was ook niet veroorzaakt door toeval, slijtage of ouderdom, maar door Warmtegroep zelf. Moeten wij daarvoor betalen? Overleg met Warmtegroep heeft geresulteerd in een belofte, dat er contact met ons zou worden opgenomen, maar wij hebben er niets meer van gehoord.
Bericht van Esther Broeren uit Arnhem
Warmtegroep heeft 2 jaar geleden vakkundig een nieuwe cv-ketel geplaatst. Keurig na 2 jaar kwamen ze de ketel onderhouden. Warmtegroep heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
Bericht van Susanne uit Almere
Ik heb sinds een paar jaar een service abonnement. Tot op heden altijd keurig geholpen. Ik vind alleen de onderdelen die vervangen moeten worden erg prijzig.
Bericht van Charlotte uit Leiden
De monteur is langsgeweest voor onderhoud, alles was prima. Een aantal vragen heeft hij ook nog netjes beantwoord (hoevaak is onderhoud nodig, waar op letten, hoe kan ik zelf weer CV bijvullen...). Erg tevreden met het onderhoud en ook nog voor een goede prijs.
Bericht van G.Koot-Soesbergen uit Maarssen
14 april ontdekte ik (in de middag) dat ik geen warm water had. Gebeld naar jullie en met een uur was er een monteur. Vriendelijke man. Het was vlot opgelost. 'n Paar nieuwe onderdelen. Gelijk een service abonnement genomen. In eerste instantie schrok ik wel van de rekening.
Bericht van Bob uit Utrecht
Vorige week is er een nieuwe ketel geplaatst. Ik ben zeer tevreden over de communicatie vooraf. De monteurs ter plekke hebben ook goed werk verricht.
Bericht van Esther uit Den Haag
Op tijd, kundig en snel geholpen met goede uitleg van de kosten.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...