Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van h van soelen uit leidschendam
De monteur was volgens afspraak prima op tijd. Monteur weet waar hij het over heeft.Geeft een prima advies. Netjes en beleeft .Deze monteur is aan te bevelen bij een ieder.
Bericht van Heinrichs uit Utrecht
Deze week het voordeel van een abonnement ervaren! De reparatie aan mijn 18 jaar oude ketel bleek dermate duur te zijn dat hij als overleden verklaart is. Ondanks de drukte wist Warmte Groep een dag later een nieuwe op te hangen. Mijn complimenten voor de duidelijk vermoeide monteurs waarvoor ik de 3e ketel klant was die dag.
Bericht van Made uit Woerden
storing gemeld zelfde dag opgelost, zeer tevreden.
Bericht van floor uit rotterdam
matige service. ivm storing aan de CV een afspraak gemaakt. Met de telefoniste afgesproken ook direct een onderhoudscontract af te sluiten. Het onderhoud vanuit het onderhoudscontract werd ook berekend als arbeidsloon terwijl dit niet was afgesproken. Na telefonisch contact zou ik binnen een week terug gebeld worden, dit werd anderhalve week maar uiteindelijk wel netjes opgelost. Na bezoek van de monteur was onze mechanische ventilatie kapot. De telefoniste reageerde allerminst vriendelijk en stelde dat het helemaal niet zeker was dat dat door de monteur kwam, na een week (waarin de ventilatie het dus niet deed) kwam de monteur weer terug en bleek dat hij de ventilatie niet goed aangesloten had. Al met al een hoop gedoe, uiteindelijk is alles wel netjes opgelost.
Bericht van Leon Vissers uit Breda
Voor het eerst de cv ketel laten onderhouden. Zeer te spreken over de service en sterk het idee dat je met Vakkundige monteurs te maken hebt die ook geode tips konden geven
Bericht van Vreeswijk uit Hoofddorp
Op tijd was de monteur hier voor de eerste onderhoudsbeurt. Geen misverstanden over extra te maken kosten of te vervangen onderdelen. Gewoon onderhoud en tot volgend jaar.
Bericht van Peter Doyle uit Spijkenisse
Prima service hoor, en goedkoper dan vorige onderhoudbedrijf.
Bericht van Thea uit Amsterdam
Mijn oude ketel was aan vervanging toe en op zoek naar een nieuwe. Kwam uit op Tzerra en heb bij verschillende bedrijven offertes gevraagd. Warmte Groep reageerde dezelfde dag nog met een zeer duidelijke aanbieding. Telefonisch heb ik nog wat vragen gesteld. Andere aanbiedingen waren minder duidelijk wel goedkoper maar heb voor Warmte Groep gekozen vanwege de professionaliteit. De afspraak was snel gemaakt en installatie helaas pas na een paar weken vanwege de drukte maar was het wachten waard. Alles zag er keurig uit (o.a. nieuwe leidingen en verbindingen) en werkte goed. Ook de gemonteerde thermostaat was duidelijk. Tot nog toe geen spijt.
Bericht van Janny Holwerda uit Breda
Vakkundige monteurs die je ook nog eens hele handige tips geven.
Bericht van chikaa uit Almere
Geweldige telefonische opname van ons probleem met de thermostaat. Terug gebeld en door een monteur op afstand geholpen. AANBEVOLEN
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...