Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Hafid uit Zeist
Sinds deze week nieuwe klant bij warmtegroep. Contact en service waren top,problemen aan me expansievat werden direct verholpen. Tot volgend jaar weer
Bericht van Liesbeth Kap uit Rotterdam
Vreemde storing aan de ketel! Monteurs kwamen er achter dat het aan de thermostaat lag. Zo gepiept. Snel en goed. Ze zijn er ook altijd snel en de mensen op kantoor die de telefoon aannemen zijn heel vriendelijk!
Bericht van W van veenendaal uit Spijkenisse
Tot nu toe, problemen altijd opgelost door correcte mensen
Bericht van Goos uit IJMUIDEN
Mijn oude ketel vervangen door een Atag, situatie was heel lastig maar door Warmte Groep goed opgelost door inventieve monteurs. Op advies ook een vuilfilter laten monteren omdat er veel vuil in de leidingen zit.
Bericht van M. vd Pol uit Den Haag
Twee weken geleden werd bij mij een Remeha Tzerra 28c plus geplaatst ter vervanging van mijn oude versleten ketel. De offerte van Warmtegroep was een stuk goedkoper dan die van '************', dat maakte het kiezen gemakkelijk. Vooral ook omdat werd beloofd dat er geen overbodige dingen gedaan/vervangen zouden worden! Ik heb er helaas geen verstand van dus ik moet afgaan op een vertrouwenwekkend aanbod. De installatie verliep soepel, aardige monteurs die vragen prettig beantwoorden en rustig uitleg gaven. Alles ziet er piekfijn uit. Alleen bleek de nieuwe thermostaat afgestemd op mensen de zomer en winter luchtig gekleed gaan, het was erg warm toen in de ochtend na de installatie mijn woonkamer binnenkwam. Ik ben van het energiebesparen dus trek 's winters een trui aan. De thermostaat bleek gemakkelijk te bedienen en nu zit ik er comfortabel bij!
Bericht van Irene Helmond uit Rotterdam
Monteur was keurig op tijd, wist alleen helaas niets van de gemaakte afspraken van vorig jaar af; hier is dus nu niets mee gebeurd. Kreeg ook soort van discussie met hem. Vorig jaar was de monteur een ontzettende gezellige meid; kon ik van deze monteur helaas niet zeggen. Denk dat deze man zijn dag niet had.
Bericht van K. de Korte uit Vianen
Goede service, het benodigde onderdeel werd snel besteld en geplaatst en wat een aardige, behulpzame en zeer kundige medewerkster kwam er bij ons langs :-)
Bericht van T.G.vd Dussen uit Amsterdam
Zojuist nieuw contract afgesloten en de 1e onderhoudsbeurt is gedaan. Perfecte afspraak. Keurige en beleefde monteur, die goed zijn werk deed.
Bericht van arie uit amsterdam
2dec. onderhoudsbeurt gedaan aan ketel.Monteur was binnen de afgesproken tijd bij ons en ging keurig te werk.En alles netjes schoon gemaakt.Er moesten 2 rubbers vernieuwd worden maar 1 was nog nieuw dus werd er maar 1 vernieuwd andere vond hij zonde. Ben zeer netjes geholpen toppie.
Bericht van joris werensteijn uit ijsselstein
2dec onderhoud. keurig op tijd gelukkig niks aan het handje. tot volgend jaar:D
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...