Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Fam Bos uit Lelystad Haven
we zijn erg blij met onze nieuwe c.v. In ons appartement zijn veel mede bewoner blij met jullie bedrijf. De goede service en de nette plaatsing, deed ons deugt.
Bericht van Han uit Baarn
Vriendelijke en bekwame monteur voor onderhoudsbeurt. Geen haastklus maar nam netjes de tijd om het werk goed uit te voeren, zowel voor de CV als de MV. Ik ben er blij mee!
Bericht van Paul van Akkeren uit Amsterdam
Geachte belangstellende van Warmte Groep, Wij zijn zeer tevreden over het onderhoud. De onderhoudsmonteur meldde ons dat het gasblok waarschijnlijk vervangen moest worden maar wilde ons niet op kosten jagen en heeft eerst de instellingen aangepast. Helaas werkte dat niet zoals later bleek. Dezelfde dag heeft zij de reparatie gedaan en alles werkt weer goed en naar tevredenheid. Goede service. Gegroet
Bericht van R.van Zijderveld uit Zoetermeer
Een perfecte service !!!!!
Bericht van gerrit j wassink uit vlaardingen
terug komend van vakantie,31 uur onderweg geen warmwater. Nefit gebeld alleen garantie op onderdeel,instellateur bestaat niet meer. geen probleem bij warmtegroep,de zelfde dag een vriendelijke monteur , snelle service en meedenken met besparing van energie! Super! en nog bedankt
Bericht van I Abma uit Nijmegen
Nieuw huis gekocht met een al wat oudere ketel, contract afgesloten bij de Warmtegroep, en dan drie dagen voordat het contract in zou gaan begint hij opeens te lekken... Heb gebeld, en ben toen telefonisch keurig geholpen, zonder extra kosten. Lekkage verholpen! Drie dagen later is er een aardige vrouw langsgekomen die de ketel heeft gecontroleerd en wat onderdelen heeft vervangen. Erg tevreden over de goede service!
Bericht van C. Schonis uit Vianen
Onderhoud van zowel de cv ketel als de wtw unit ging lekker snel en zonder enige zooi. Hartstikke blij mee. We kunnen weer even vooruit.
Bericht van J. van Leeuwen uit Gouda
Dit was het 2e jaar dat ik gebruik maak van de service van Warmtegroep. Ik was positief, kreeg vorig jaar een hele vriendelijke dame over de vloer. Dit jaar vertoonde de CV ketel wat kuren. De monteur kwam langs en deed voor 75 euro een onderhoudsbeurt (was max 15 minuten in huis) en zei (zonder te kijken) dat er niks aan het geratel kan worden gedaan. Na een week werd het geratel erger en men zei telefonisch dat het de printplaat was. Knap om dat op afstand te zien. Hoe dan ook ik wilde een nieuwe CV ketel kopen. Offerte gehad en op hun site staat het volgende: Indien een collega een scherpere prijs heeft, laat het ons dat weten. Ik had een goedkopere aanbieder gevonden en meldde dit. Ik vroeg kunnen jullie een scherpere offerte sturen. Op basis van de scherpere aanbieding van de concurrent en ook omdat ik niks meer aan het 75 euro abo heb dat een week eerder was afgesloten op de oude ketel. Ik kreeg toen een klantonvriendelijke mail terug in de trant van: U wilt zelf een andere ketel, de concurrent is geen installateur en wij wensen u veel succes met de montage. Hoezo klantonvriendelijk....met deze actie ben ik in ieder geval geen klant meer en koop dus ook geen nieuwe CV ketel. Daarnaast zaten in de offerte nog diverse spelfouten. Blijkbaar is de crisis voorbij, want een CV ketel meer of minder verkopen maakt schijnbaar niet uit.
Onze reactie: Warmte Groep vindt het spijtig dat u niet tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel succes met uw nieuwe cv-ketel.
Bericht van Welzenens uit Den Haag
Mijn nieuwe Atag cv ketel is tot volle tevredenheid geplaatst. Wij willen u laten weten dat u tevreden kan zijn met uw werknemers. Beleefd, ter zake kundig en duidelijk vakmannen. Alles keurig uitgelegd, opgeruimd, een compliment.
Bericht van Kim van Wijk uit utrecht
vriendelijke monteur, snelle service en meedenken met besparing van energie! Super!
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...