Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Berendse uit Amersfoort
Het is bijzonder prettig als je ketel echt goed stuk is er de volgende dag een nieuwe gemonteerd kan worden. Prima service.
Bericht van Bud Pronk uit Lelystad
Oude ketel na bijna 19 jaren defect. Contact opgenomen met Warmte Groep en binnen 1 dag een offerte met keuzemogelijkheden. gedegen advies gekregen en ruim 1 week later de nieuwe combiketel al geplaatst. Prima service.
Bericht van Robert Korving uit 's-Gravenhage
Geweldige eerste ervaring. Nette rustige monteur met verstand van zaken. CV schoongemaakt en bijgevuld. Geen extra kosten. Aanrader.
Bericht van jeroen rikkers uit haarlem
hele prettige communicatie en zeer vriendelijke monteur die meedacht en de kosten zo laag mogelijk probeerde te houden. Zeker aanrader!
Bericht van Koen uit Den Haag
TOP-- rustige en deskundige monteur, gelukkig niet dat gehaast van mijn vorige monteur.
Bericht van rob van vliet uit huizen uit Huizen
Prettig zakendoen met bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Een nette prijs een geen trucks met cadeautjes om je over te halen en je vrij te laten in het kiezen van een servicecontract.
Bericht van Rene Welberg uit breda
Verkoper aan de telefoon geeft een gevoel van kennis en vakmanschap. De monteur die de ketel geplaats heeft liet dezelfde indruk achter.
Bericht van Jaq Lensen uit Spijkenisse
Tijdens mijn zoek tocht naar een onderhoudsbeurt voor mijn cv combiketel kwam ik bij Warmte Groep uit. Duidelijke website geen poespas en gelukkig geen ellelang telefoon menu maar een vriendelijke mevrouw aan de telefoon.
Bericht van July uit Utrecht
Goed gedaan mensen van warmtegroep, weer lekker douchen.
Bericht van John uit Rotterdam
Wij als vereniging (uw wel bekend) voldoen graag aan het verzoek van uw monteurs een reactie achter te laten. Ik kan stellen dat alle 53 bewoners positief waren over de monteurs die dat zelf ook waren na 53 x koffie. Tot volgend jaar. John van de technische commissie
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...