Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Mevrouw Wijhe uit Haarlem
Heel netjes dat u een ketel adviseert waarbij u er op wijst dat deze goedkoop in onderhoud is en ons niet verplicht direct een contract af te sluiten.
Bericht van Ton uit Utrecht
Gelukkig eens een bedrijf dat doet wat het zegt. Op het afgesproken dagdeel aanwezig en daarbij neemt de monteur de tijd om het onderhoud uit te voeren.
Bericht van Jongman uit Delft
Snel antwoord op mijn vragen en een aanvullend advies. En daarop volgend is alles gegaan zoals besproken is. De vriendelijke monteurs hebben netjes gewerkt.
Bericht van Paul Raaijmann uit Amsterdam
Vanaf het eerste moment aan de telefoon tot aan de service aan huis, erg tevreden. De dame aan de telefoon had kennis van zaken en dacht met mij mee ten aanzien van een zo'n goedkoop mogelijke oplossing. Aangezien mijn keteltje al enkele jaren oud was heb ik besloten een nieuwe te laten plaatsen. Deze hadden ze snel voor elkaar en hebben een topservice verleend aan huis. Ook heb ik daarna bij mijn andere ketel meteen een onderhoudsabonnement afgesloten. Deze ketel hangt op een verschrikkelijke plek (Amsterdamse woning). De monteur vond dit helemaal niet erg en heeft de service ook top uitgevoerd. Prijs en de kwaliteitsverhouding naast een vriendelijke service. Helemaal Top!
Bericht van S. Ha uit Almere
Fijne monteur die uitlegt wat hij doet. Al jaren onderhoud maar overgang naar Warmte Groep Utrecht is een verbetering.
Bericht van Sonja Reif uit Spijkenisse
Een advies en offerte gevraagd bij warmtegroep. Telefonisch aangegeven dat ik geen idee had welke ik moest nemen is er een adviseur langs geweest. Over advies, prijs en uitvoering tevreden.
Bericht van Cees Konijnedijk uit Zaandam
Ondanks het wat lang duurder na aanmelding voor er een beurt gedaan kon worden ben ik zeer te spreken over de uitvoering.
Bericht van e.burgers uit rotterdam
Aanrader !!
Bericht van Muilwijk uit Dongen
Wij hebben heel veel problemen met onze ketel waar Warmte Groep niets aan kan doen.Maar ik ben zeer tevreden over de gegeven service telkens komen jullie weer opdraven.
Bericht van Koster uit Boskoop
sinds kort bij Warmtegroep klant en onze eerste ervaringen waren in een woord geweldig. De monteur was erg nauwgezet en alles was heel goed en snel geregeld. Vandaag kreeg ik lekkage en niet zo'n beetje. Dus handdoeken erbij en Warmtegroep bellen. Er zou vandaag iemand langskomen. Dat vond ik veel te lang duren en op mijn vraag of het niet sneller kon, want het lekte behoorlijk zei de telefoniste dat dat vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Dus een loodgieter gebeld die het gelijk heeft opgelost. Warmtegroep weer gebeld dat een monteur niet meer nodig was en bedankt voor de niet zo goede service. Waarop de medewerker van Warmtegroep zei dat er niet was gezegd dat het lekken vanzelf op zou houden als de verwarming leeg was. Wij zullen voor volgend jaar een andere onderhoudsmonteur zoeken. De medewerker gaf aan dat hij dat niet erg vond, op zulke klanten zitten ze niet te wachten. Ben benieuwd of deze reactie geplaatst wordt?
Onze reactie: Wij plaatsen alle berichten mits netjes gesteld. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent, echter uw voorstelling van de zaak is kort door de bocht waarop wij verder niet in zullen gaan.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...