Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van Polak uit Utrecht
Op uw verzoek mijn bevindingen op de vandaag gehangen Remeha Tzerra cv ketel. 1 woord Perfect, zowel de ketel als de monteurs maar ook het offerte traject.
Bericht van Berry van Noordwijk uit Lelystad
Als technische commissie van onze VVE mijn complimenten over de werkwijze. Het onderhoud aan onze Ferroli ketels is meer dan goed gedaan en ook daar waar er toestellen vervangen zijn is er sprake van deskundigheid.
Bericht van P. van Pelt uit Zoetermeer
Netjes gemonteerde Intergas ketel door keurige monteurs.Zal jullie aanbevelen daar waar van toepassing.
Bericht van Leonie uit Amsterdam
Jammer dat het zolang duurt na aanmelding voor een onderhoudsbeurt er daadwerkelijk onderhoud gedaan wordt. Maar verder vind ik het heel professioneel gaan.
Onze reactie: Om zo efficiënt mogelijk te plannen wordt na aanmelding de eerste onderhoudsafspraak een aantal weken verder ingepland. Als u geen storing met de ketel heeft mag dat ook geen probleem zijn. Heeft u wel een probleem dan kan een storingsbezoek altijd eerder met berekening van de voorrijkosten met dien verstande dat abonnee klanten altijd voorrang hebben.
Bericht van Frans uit UTRECHT
Prima service, vorige maand aangemeld en onderhoud gehad. Vanmorgen een storing en nu al een monteur geweest TOP.
Bericht van Donn uit Utrecht
Met verbazing kennis genomen dat de Warmtegroep Utrecht niet klantvriendelijk is. De houding een klant helpen is er niet bij. Meneer vind een gesprek met vragen te lang duren en zonde van zijn tijd. Verwees mij zelfs naar een ZZPer. Jammer.
Onze reactie: Jammer dat u het als klant onvriendelijk ervaart dat wij u naar een zzper verwijzen. U gaf aan dat u alleen in de avonduren bezocht kan worden voor onderhoud en reparatie aan dat verzoek kunnen wij niet voldoen.
Bericht van Marieke uit Berkel en Rodenrijs
Na alle aanbieders te hebben vergeleken gekozen voor Warmtegroep vanwege de gunstige prijs en geen hoge kosten voor een zgn 1e keuring (waar je bij sommige aanbieders flink (apart) voor moet betalen voordat je abonnement ingaat). Aangemeld via internet, we werden snel daarna gebeld voor afspraak. De jaarlijkse onderhoudsbeurt werd gedaan door prettige en kundige monteur Susanne. Onze CV-installatie sprong vooral 's nachts regelmatig even aan. Heel hinderlijk. Susanne wist direct waar dat aan lag en heeft de installatie anders ingesteld. CV is nu muisstil 's nachts. We zijn tevreden.
Bericht van Ton v.Vogelpoel uit Huis ter Heide
Na een goed telefonisch advies hebben wij een nieuwe Combi Cv-ketel laten installeren. De monteurs hebben de ketel vakkundig geplaatst,en ons uitleg gegeven over het gebruik van o.a de Nefit Easy thermostaat. We zijn zeer tevreden en zitten er warmpjes bij. Top !
Bericht van Marc Hogeland uit Ter Aar
Vlak voor de kerst begaf onze verwarmingsketel het. De monteuse kwam en heeft het eufel, na het ophalen van een 2de onderdeel naar tevredenheid opgelost. Wat mij wel van het hart moet is dat de gebruikte onderdelen bijna 1/3 meer kosten bij Warmte groep, dan dat ik ze via een willekeurig website besteld zou hebben.
Onze reactie: Fijn dat u tevreden bent met de oplossing, in u ketel was kortsluiting door regeninslag ontstaan waarna diverse onderdelen vervangen zijn. Ongetwijfeld kunt u onderdelen ergens via een webshop goedkoper bestellen. U moet dan wel zelf weten welk onderdeel u nodig heeft en het zelf monteren.
Bericht van P.R. van Rossum uit Amstelveen
Prettig eerste contact, duidelijk iemand met gevoel voor mensen en een die luistert. Ketel snort naar behoren, lekker douchen en lekker warm. Druk meter ratelt nu een beetje, maar die vervang ik zelf. Goede monteuse (?) volgens mijn zoon.
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...