Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van P.R. van Rossum uit Amstelveen
Prettig eerste contact, duidelijk iemand met gevoel voor mensen en een die luistert. Ketel snort naar behoren, lekker douchen en lekker warm. Druk meter ratelt nu een beetje, maar die vervang ik zelf. Goede monteuse (?) volgens mijn zoon.
Bericht van Jan Martens uit Breda
Zeer goede adviezen ontvangen en onderhoud gepleegd met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Nu bleek ook dat vorige firma niet de service had gegeven waarvoor betaald.
Bericht van Robert van Bemmelen uit Huizen
Beste, De monteur nam niet de moeite om naar de thermostaat te kijken. Pas na onze aanwijzing. Ook zie ik geen meting van afvoer gassen/koolmonoxide. Met vriendelijke groet, Robert van Bemmelen
Onze reactie: Wij hebben al contact met u gezocht en het volgende gemeld: Als daar geen aanleiding toe is kijken wij niet naar de thermostaat maar naar we begrijpen is dat nu wel gebeurt. De meting behoort tot de standaard procedure en is wel degelijk uitgevoerd zie de naar u toegezonden kopie werkbon.
Bericht van Klaas Biel uit apeldoorn
vriendelijke hands on servicemonteur goede kwaliteits prijs verhoudeing en ...nog steeds zitten we er warmpjes bij, wensen we u ook, gewoon doen, win/win... zo kan/mag de schoorsteen bij warmtegroep en ons (en u?) blijven roken
Bericht van Steven Kosterman uit Nieuwegein
Na anderhalf jaar ellende met 2 verschillende bedrijven heeft warmtegroep laten zien hoe het ook kan. Tevens blijkt dat m'n ketel helemaal geen onjuiste keuze is geweest, iets wat ik voorheen dacht, het was gewoon een kwestie van afstelling. Schijnt juist een top ketel te zijn. En idd, nadat Warmtegroep is langs geweest doet hij het super.
Bericht van Leni uit Hendrik-Ido-Ambacht
Ook hier heel tevreden voorheen altijd Hanvos gehad maar daar werden de monteurs steeds jonger. een normaal gesprek of vraag beantwoorden was er niet bij. Ook door mij is Warmte Groep aanbevolen.
Bericht van Henk Verveer uit Amsterdam
Op de plaatsing van mijn nieuwe cv-ketel heb ik niets aan te merken, maar de ketel zelf (Vaillant VHR 25 30/5 5 Ecotec plus CW4) valt me na mijn vorige Vaillant erg tegen en over de thermostaat (eveneens Vaillant), die was inbegrepen bij de ketel, ben ik al helemaal niet te spreken. Knullig en ergerniswekkend ding. Helaas hebben de (overigens keurige) installateurs mijn oude Honeywell meegenomen.
Bericht van Maarten Kroes uit Den Haag
Voor een zeer nette prijs m'n oude combi-ketel vervangen door twee zeer nette en deskundige monteurs. Snel en zeer efficiënt en alles weer keurig achtergelaten. Helemaal top !
Bericht van J. de Leur uit Papendrecht
Voor het eerst een onderhoudsabonnement afgesloten. De keuze bij Warmte Groep is mij goed bevallen, ketel goed nagekeken en afgeregeld, de tijd genomen. Hierdoor heeft mijn zoon nu ook een abonnement bij Warmte Groep afgesloten.
Bericht van Sierk de Bruin uit Amersfoort
Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop onze ketel is nagekeken. Professioneel en betrokken. Prima Sierk de bruin
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...