Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).


vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende
Bericht van karim uit Amsterdam
Jammer dat je perse klant moet zijn om snel geholpen te worden nu moet ik dagen wachten.
Onze reactie: Onderhoud wordt altijd zo efficiënt mogelijk ingepland. Bij een storing kan het altijd sneller maar als u nog geen abonnement heeft dan berekenen wij voorrijkosten en arbeidsloon.
Bericht van Frits Kort van Weel uit Baarn
Vandaag is mijn centrale verwarmingstoestel nagezien. Naar nu bleek er een onvolkomenheid in de schoorteen te zitten waardoor er koolstof in mijn woning komt. Helaas heeft mijn vorige loodgieter dit nooit opgemerkt terwijl wij aangaven wel eens een vreemde lucht te ruiken. Ook heb ik inmiddels opdracht gegeven aan u om dit te herstellen. Hoogachtend, Drs. Frits Kort van Weel
Bericht van Paula van Weersum uit Delft
Door accurate vrouwelijke monteur onderhoud uitgevoerd die niet uit het veld te slaan was door mijn technisch gestudeerde vriend. Duidelijk veel kennis van zaken.
Bericht van Ukkel uit UTRECHT
Ik ben blij dat jullie de huur ketels van ..... overgenomen hebben want eindelijk wordt er ook een goed naar gekeken en zijn er zelfs onderdelen vervangen.
Onze reactie: Wij hebben de genoemde naam verwijderd.
Bericht van F.Fernandes uit Hoofddorp
Heel prettig dat onverwachte zaken bij de ketelmontage die niemand vooraf kon weten in overleg zijn opgelost. Ik vond de monteurs ook uiterst deskundig overkomen.
Bericht van Janssens uit Rotterdam
De monteurs die de ketel hebben gehangen zouden wat meer tijd kunnen bij de uitleg over de thermostaat daar ik hier niet zo in thuis ben. Tevens hadden wij na een paar dagen een lekkage daar verderop in de sifonleiding die vermoedelijk door de beweging gescheurd is maar dat is later heel netjes kosteloos opgelost. Heel goed advies niet de allergoedkoopste maar zeker niet de duurste. Een + .
Bericht van henk kerckhof uit zoetermeer
De onderhoudbeurt was onze eerste ervaring met WG. Na aanmelding kreeg ik keurig een ingeplande datum met dagdeel toegezonden die ons goed uitkwam, maar als dat niet uit zou komen dan was dat ook geen probleem.
Bericht van Broekweg E. uit De Bilt
Prettige medewerkers die weten hoe ze zich moeten gedragen bij een klant in huis.
Bericht van Ubachs uit Barendrecht
Ik ben zeer onder de indruk van de wijze waarop onderhoud is gedaan aan mijn AGPO cv ketel. Ik heb er bij voorgaande bedrijven altijd bij gestaan en er werd nooit meer gedaan dan een beetje blazen en afgeven op de ketel dat die zo slecht zou zijn. Nu is alles opengemaakt, afgesteld pakkingen vervangen en alles nagemeten. Warmte Groep is wat mij betreft een prima keus.
Bericht van Mastenbroek uit Maarssen
Zo juist een nieuwe warmte ketel geplaatst door twee nette jonge mannen. snel een efficiënt gewerkt alles keurig opgeruimd en werking uitgelegd. TEVREDEN
vorige - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - volgende

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...