Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - volgende Laatste
Bericht van C. G. M. van Os uit Schiedam
geplaatst op 14-12-2016
Uitstekende snelle service. Monteur met verstand van zaken. Klasse!
Bericht van Fam. Schoemaker uit Soest
geplaatst op 14-12-2016
Jaarlijks onderhoudsbeurt cv-ketel: 75 € Bijzonderheid ontluchtingsventiel ketel vervangen 25 € Expansievat werking gecontroleerd: oke Verder geen bijzonderheden. Nette beleefde monteur, alles weer schoon achtergelaten!
Bericht van H. Knoester uit Harderwijk
geplaatst op 14-12-2016
Tussen 08.30 en 12.00 komt er een monteur, was de mededeling. Altijd spannend.. hoe strak zijn ze in tijd? Zit ik echt thuis tot 12.00 uur en komt er dan pas een monteur? Helemaal spannend, want een CV die in 2009 is geïnstalleerd en nog nooit in onderhoud is geweest? Tja... dat kan vragen om problemem zijn.. Rond 08.45 ging de bel. Kon niemand anders zijn dan de Warmwatergroep. En dat bleek dus ook zo te zijn. Hoe verrassend om te constateren dat de monteur een vrouw bleek te zijn (een zgn. monteuse). Nu ben ik echt niet ongeëmancipeerd, maar dit verraste mij aangenaam! Ik constateerde echter geen enkele twijfel bij mij.. ook een man kan de was doen.. Service subliem, prijs ook niet gek..! Bedankt! Ik zit er weer WaterWarmpjes bij!
Bericht van R Bouma uit Amsterdam
geplaatst op 14-12-2016
Bij de eerste onderhouds afspraak bleek dat mijn ketel dusdanig was ingebouwd dat onderhoud niet mogelijk was. Voor deze afspraak zijn geen kosten in rekening gebracht wat ik erg sympathiek vind. Nadat dit probleem was opgelost is mijn ketel netjes en bekwaam onderhouden.
Bericht van R.Veenhof uit Zeist
geplaatst op 14-12-2016
Geen warm water meer.....de volgende ochtend een blonde monteuse .....voor de deur. Ketel snel en vakkundig gemaakt, perfect! (nu maar hopen dat Nefit de kosten betaald, ketel is maar 2,5 jaar oud..;))
Bericht van Er Huegen uit Rijswijk ZH
geplaatst op 14-12-2016
Gisteren werd onze combineren voor het tweede jaar op rij gecontroleerd. Na een vakkundige reinigingsbeurt en het bijvuĺlen, kregen we een gouden tip, nl. Plaats het koolmonoxide-alarm op een andere plek. Wij hadden hem boven op het keukenkastje liggen, maar aangezien koolmonoxide zwaarder is dan lucht, moet het alarm LAAG geplaatst worden. Dit is nou net de extra service die de monteurs van warmtegroep leveren. Bedankt en tot volgend jaar. Fijne feestdagen en een gelukkig 2017 allemaal!!!
Bericht van R. Sikken uit De Bilt
geplaatst op 14-12-2016
Onlangs is het cv onderhoud geweest. De monteur heeft de waterdruk weer op peil gebracht en alles gecontroleerd. Het was een vriendelijke, vakbekwame monteur. Aanvankelijk was ik van plan een tweejaarlijks abonnement te nemen, maar na dit te bespreken met de monteur heb ik gekozen voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt. De cv ketel is meer dan 6 jaar oud en voor maar 35 euro meer wordt hij nu elk jaar gecontroleerd.
Bericht van Frans van Geest uit Hilversum
geplaatst op 14-12-2016
Keurige monteur heeft de ketel getest, gevraagd of er nog problemen waren~ en die hebben we gelukkig niet~ en alles keurig opgeruimd.
Bericht van H.Taris uit Tilburg
geplaatst op 14-12-2016
Volgens afspraak kwam de monteur keurig op tijd en verrichtte het jaarlijkse onderhoud aan de combiketel. De man was vriendelijk en leek vakkundig te werk te gaan (ik heb er geen verstand van!). De ketel doet het prima maar dat deed hij tevoren ook al. Ik heb sinds kort een onderhoudsabonnement en in de toekomst zal blijken of Warmtegroep aan mijn verwachtingen voldoet.
Bericht van Roos Schumacher uit Nieuwegein
geplaatst op 14-12-2016
Ook dit jaar onze CV ketel weer nagekeken door Warmtegroep. Op mijn verzoek door Susanne, wat een vakkundige topper is zij toch, hopelijk tot volgend jaar !!!!
Eerste Vorige - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...
...

Beoordeling door klanten: 9,0/10 - 304 beoordelingen