Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - volgende Laatste
Bericht van Ton van Schrevendijk uit Den Haag
geplaatst op 14-12-2016
Was eerst met ******* bezig. Drie maanden geprobeerd een monteur te krijgen. Eindelijk een afspraak. Bellen ze dag er voor weer af. Ze hadden het te druk. Mochten toen weg blijven. Warmte Groep gebeld. Binnen een week was onderhoud gedaan. Netjes op tijd en na wat vervangingen netjes achter gelaten. Gelijk jaar abonnement genomen.
Bericht van H. Plomp uit Delft
geplaatst op 14-12-2016
Vakkundig en netjes onderhoud op mijn cv ketel. De monteur kwam op tijd en de kosten waren gelijk aan vorige jaar (zeer laag). Ik kan iedereen de warmtegroep aanbevelen.
Bericht van Noureddine uit Zeist
geplaatst op 14-12-2016
Goede service voor een goede prijs met vakbekwaam personeel. Heel tevreden over de service.
Bericht van Levina de Jong uit Zoetermeer
geplaatst op 14-12-2016
Warmtegroep is nu voor het tweede jaar bij mij langs geweest. Alles prima in orde, dus ik zie jullie volgend jaar weer met plezier tegemoet! groet, Levina de Jong
Bericht van Mw. G. Dees uit Den Haag
geplaatst op 08-12-2016
Het was een aardige professionele man die de ketel kwam nakijken.
Bericht van N. El Mansouri uit Zeist
geplaatst op 07-12-2016
Vandaag is de monteur geweest. Vriendelijke vakbekwame serieuze vrouw. Werk prima uitgevoerd. Warmte Groep is een goede en betaalbare keuze.
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 06-12-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie van Oord uit Gorinchem is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van e van weel uit utrecht
geplaatst op 06-12-2016
kon gemakkelijk een nieuwe afspraak maken .Monteur kwam op tijd en deed zijn werk naar behoren
Bericht van Mohammed al Atrash uit Den Haag
geplaatst op 06-12-2016
So far I have tried 2 things here: 1. Cleaning of CV-Ketel 2. Cleaning WTW for the CV_Ketel cleaning part I am satisfied with the level of service, I have not tried yet how will they handle any error as they don't have emergency number to call. for the WTW-Unit, it is not worth it, anyone with a basic knowledge of using a screw driver and know how to use the vacuum cleaner can do it. the technician who came to my place spend 40 minutes working on the CV and 5 minutes working for the WTW, at the end the cost of the WTW cleaning was almost double the CV cleaning cost. I would say this company should only do the CV and not the WTW.
Bericht van Ron Duijn uit Beverwijk
geplaatst op 06-12-2016
Een nieuwe contract afgesloten , zeer snel en vakkundig geholpen voor de eerste servicebeurt . Geen overbodige en onzinnige dingen gevonden om af te rekenen bij onze "oude" ketel.
Eerste Vorige - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...

Beoordeling door klanten: 9,1/10 - 224 beoordelingen