Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - volgende Laatste
Bericht van N.H. Lieben uit Vleuten
geplaatst op 16-11-2016
Omdat de ketelvervanging bij mij twee jaar geleden erg soepeltjes is verlopen, nu de ketelvervanging bij mijn dochter. Is ook prima verlopen en ze zit er weer warmpjes bij. Kortom: Tevreden klanten.
Bericht van C. Peekstok uit Haarlem
geplaatst op 16-11-2016
Jaarlijkse controle. Werd gebeld wanneer ze er zouden zijn prima service, ben heel tevreden.
Bericht van Theo Kouwenberg uit 's-Hertogenbosch
geplaatst op 15-11-2016
Prime service, vriendelijke monteur. Legt alles goed uit en geeft goed advies. Ben uiterst tevreden.
Bericht van Van de Luijtgaarden uit Dordrecht
geplaatst op 15-11-2016
2 Monteurs hebben de ketel vervangen. Deze mannen waren zeer snel. Ze hadden een geweldige samenwerking En hebben alles zeer netjes achtergelaten. wij zijn zeer tevreden.
Bericht van H Feskens uit Prinsenbeek
geplaatst op 15-11-2016
Goede service en snel gehandeld. Ook was de monteur kundig en correct. Ben zeer blij dat ik voor warmte groep heb gekozen
Bericht van M.Farenhorst uit Almere
geplaatst op 15-11-2016
Voor de eerste keer is bij ons het onderhoud uitgevoerd van onze 2 jaar geleden door de Warmte Groep geplaatste kachel en mechanische ventilatie. Ca. een half uur voor aankomst van de monteurs werden wij gebeld met de vraag of wij thuis waren en werd aangekondigd wanneer zij zouden arriveren. Het onderhoud werd snel en netjes uitgevoerd.
Bericht van Corry T uit LELYSTAD
geplaatst op 15-11-2016
Prima, tevreden over abonnement, gemelde storing zelfde dag opgelost.
Bericht van Trudy van den Berg uit Zaandam
geplaatst op 15-11-2016
Wij zijn blij met de service van Warmte groep! Hebben nu een abonnement afgesloten en voelt goed, vertrouwd, deskundig en accuraat. De eerste onderhoudsbeurt is geweest en verliep prima, alles duidelijk, volgens afspraak, alles rond de ketel weer netjes en opgeruimd. groet
Bericht van Van den Oord uit Dordrecht
geplaatst op 15-11-2016
CV vervangen door Warmte Groep. Alles goed geregeld en prima advies. Monteurs heel vriendelijk, deskundig en snel.
Bericht van Martin van der Knaapm uit Rotterdam
geplaatst op 15-11-2016
Had een koolmonoxidemelder die afging. Dat gaf veel stress. Monteur kwam zeer snel en loste de zaak prima op. Gaf ook uitstekend uitleg over wat er was gebeurd. Dit was belangrijk om daarna weer met een gerust hart te kunnen slapen. Top.
Eerste Vorige - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...