Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - volgende Laatste
Bericht van Henk Oostrom uit Almere
geplaatst op 28-03-2018
Uitstekende service. CV werd uitermate grondig gereinigd en afgesteld. Versleten onderdelen werden vervangen als dat noodzakelijk was. Vergeleken met eerdere onderhoudsbeurten van anderen een tien met een griffel!
Bericht van Rob uit IJsselstein
geplaatst op 27-03-2018
Perfecte service goede tip van de monteur gehad netjes gewerkt
Bericht van Roelofs uit Maartensdijk
geplaatst op 27-03-2018
Goede service! Heel netjes te woord gestaan aan de telefoon (klantenservice) en ze stelde voor om half uur van tevoren te bellen. Keurig op tijd gebeld en meneer kwam netjes uitgelegd wat hij kwam doen en wat er vervangen moest worden.
Bericht van Jorg van Velzen uit Utrecht
geplaatst op 26-03-2018
Goede service!
Bericht van Wei-Yong uit Leiden
geplaatst op 24-03-2018
Ik had een onderhoudsbeurt voor mijn CV-ketel door Warmte Groep laten uitvoeren. De monteur heeft netjes alles uitgevoerd, was snel en kon mij goed vertellen wat hij allemaal gedaan had. Ik ben dus erg tevreden over de service! Een klein verbeterpuntje om mijn beoordeling naar 2 ipv 1 duimpje te verhogen: de afspraaktijd verkleinen ipv een ochtend / middag zonder duidelijke tijd. Ik begrijp dat het misschien niet altijd even goed mogelijk is, dus het is maar een suggestie, maar ik denk dat dit voor veel mensen nog wat prettiger kan zijn. Verder was het super en zou ik Warmtegroep zeker aanraden!
Bericht van Celik uit Rotterdam
geplaatst op 24-03-2018
Heel fijn dat er jaarlijks contact opgenomen wordt voor het schoonmaken.
Bericht van Monika van de Sand uit Amsterdam
geplaatst op 23-03-2018
Wij hadden een onderhoudsbeurt. Emil heeft alles netjes gecontroleerd en heeft zich de tijd genomen om nog wat vragen te beantwoorden. Super service!
Bericht van Jan Visser uit huizen
geplaatst op 23-03-2018
Vrijdagavond 16Maart storing aangemeld, Volgende dag diagnose gesteld (ventilator stuk moest besteld worden in Duitsland} Maandag 19 Maart alvast afspraak gemaakt en Dinsdag 20 Maart nieuw onderdeel geplaatst. heel goed gewerkt, bedankt.
Bericht van Wil uit Amsterdam
geplaatst op 23-03-2018
Vakkundig onderhoud door een keurige en prettige monteur.
Bericht van Mees uit Leiden
geplaatst op 23-03-2018
Net als voorgaande jaren altijd mee denkende monteurs, nu een lek bij een ventiel. Netjes laten zien wat defect is. In dit geval een drukvat dat vol met water zat en daardoor geen expansie kon opvangen.
Eerste Vorige - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...