Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - volgende Laatste
Bericht van Erwin Huiszoon uit Vlaardingen
geplaatst op 02-10-2016
Kerst vorig jaar is een nieuwe C-combiketek geplaatst. De installateur zou dit jaar een gratis schoonmaakbeurt uitvoeren, echter daar zij mij trachtten op te lichten, heb ik besloten om de firma warmtegroep te laten komen. Ten eerste werd ik aan de telefoon zeer correct te woord gestaan. Voorts kwam stipt op de afgesproken tijd een zeer aardige monteur mijn ketel schoonmaken. Hij was behulpzaam en bekwaam en legde mij goed uit welke voordelen een onderhoudscontract biedt. Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf.
Bericht van Fred Wammis uit Schiedam
geplaatst op 01-10-2016
27 sept.voor het eerst een monteur geweest voor het onderhoud van de cv. als nieuwe klant kreeg ik van hem goede uitleg omtrent het vervolg e.d.en hun werkwijze als er storingen zouden zijn. Heb een goede eerste indruk van jullie clup.
Bericht van KeesvanHaaster uit Amersfoort
geplaatst op 01-10-2016
Eerste ervaring met onderhoud CV door Warmtegroep was goed. Prettig in het contact. Goed aanbod. Technisch goed advies en goed onderhoud. Leuk dat het deze keer een vrouwelijke monteur was.
Bericht van HAJ Schuchmann uit Zoetermeer
geplaatst op 30-09-2016
Nu voor het derde jaar onderhoud laten doen door Warmtegroep. Zeer tevreden over het optreden van de monteurs (twee keer zelfs een monteuse). Heb mijn buren ook klant kunnen maken van warmtegroep, ook deze zijn zeer tevreden.
Bericht van I. Foerster uit Pijnacker
geplaatst op 30-09-2016
Eerste ervaring was positief. En de prijs was ook fijn. We komen hier zeker terug!
Bericht van Kim uit Utrecht
geplaatst op 30-09-2016
3e jaar nu, geen klachten, vriendelijke monteur(s) en snelle service.
Bericht van klerk uit den haag
geplaatst op 30-09-2016
ik denk zo voor het 5e jaar onderhoud via wq, altijd vriendelijk en nooit een warmteprobleem ondervonden
Bericht van davide uit amsterdam
geplaatst op 30-09-2016
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief. Vriendelijk persoon. Deskundig,goede uitleg en goede reiniging van de ketel. Tevreden !!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 30-09-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van TJ Huisman uit Doorn
geplaatst op 26-09-2016
Vorige week helaas een scheur in de boiler van onze anderhalf jaar oude ketel gekregen. Met veel geluk snel opgemerkt. De monteur van Warmtegroep kwam de volgende dag al maar kon het helaas niet repareren (boiler moest vervangen worden onder garantie). De dag daarop stond Nefit voor de deur. Al met al snel geholpen en geregeld. Prettige leverancier om mee te werken.
Eerste Vorige - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...