Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - volgende Laatste
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 08-11-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd.
Onze reactie: De familie van Nimwegen uit Arnhem is is na de geplaatse recensie uit de laatste recensies geloot en ontvangt binnen enkele dagen € 25,- op de bankrekening.
Bericht van Cathelijne uit Haarlem
geplaatst op 08-11-2016
Wij zijn zeer tevreden over Warmtegroep. Goed betaalbaar. Goed bereikbaar, e-mails bleken bij mij niet aan te komen, warmtegroep nam daarom telefonisch contact op. Heel fijn. Ook de monteurs waren keurig op tijd, en er werd keurig afgebeld toen de monteur ziek bleek te zijn.
Bericht van Hans uit Utrecht
geplaatst op 07-11-2016
Warmtegroep gekozen, omdat mijn vorige onderhoudsservice te duur werd. Eerste service prima verlopen. Op tijd, isolatie en expansievat moesten vervangen. Deskundig geholpen. Tevreden. Wel had de monteur even kunnen vertellen dat het even duurt vooral er weer warm water geleverd kan worden.
Bericht van J van Dijk uit Vught
geplaatst op 07-11-2016
Reactie op aanvraag onderhoudscontract duurde wat lang. Vakkundige monteur. Onderhoud gedaan onderdelen vervangen. Verder geen opmerking
Bericht van Marieke uit Vleuten
geplaatst op 07-11-2016
De afspraak voor controle is een keer verzet omdat de monteur ziek was maar door de goede communicatie was dit geen probleem. Tevreden over de onderhoudsbeurt aan cv en wtw.
Bericht van Marten van den Steen uit Vlaardingen
geplaatst op 07-11-2016
Vriendelijke monteur. De CV gaf een specifieke servicebeurt aan en ondanks dat ik deze niet vooraf had doorgegeven heeft de monteur het wel kunnen verhelpen. Top service
Bericht van J. Bakker uit Amstelveen
geplaatst op 07-11-2016
Abonnement genomen en meteen gebeld voor de eerste afspraak. Communicatie vooraf was helder, de monteur was op tijd en ze heeft de CV schoongemaakt en enkele onderdelen vervangen. We zijn tevreden.
Bericht van M.van Veelen uit Nijmegen
geplaatst op 07-11-2016
Controle CV-ketel en instelling thermostaat uitstekende start van abonnement.
Bericht van Termaaten uit Zeist
geplaatst op 07-11-2016
We hebben de eerste keer nu een service beurt uit laten voeren , en waren zeer tevreden! Groet
Bericht van S.brouwers uit Rotterdam
geplaatst op 07-11-2016
Heb vorig jaar Ook de kanalen en ventilator van het mechanisch afzuigsysteem heb ik vorig jaar gedaan en je merkt echt het verschil. En nu dit jaar voor de winter weer een cv controle beurt gedaan. Ben zeer tevreden .werken netjes ruimen alles netjes op en vriendelijk verdienen wel een bak koffie met een koekje .
Eerste Vorige - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...