Gastenboek
Onze klanten zijn belangrijk voor ons.
Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen.
De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.
Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).
Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.
Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.
Bericht van
Nina uit Nijmegen
geplaatst op 03-11-2016

Erg onbeschoft en bot te woord gestaan. De monteur zou onze cv ketel hebben 'nagekeken'. De dag erna roken we veel gaslucht en kwam er een raar geluid uit de ketel. Naar warmtegroep gebeld en gevraagd of zij weten wat het is. Ik werd zeer kortaf te woord gestaan en er werd gedaan of mijn vraag heel gek was. Dit gemeld direct bij de desbetreffende persoon en gezegd ik op deze manier naar een ander bedrijf zou gaan, dit moest ik maar doen volgens haar.. Uiteindelijk kwam een ander bedrijf, zeer vriendelijk en behulpzaam. De monteur meldde dat de vorige monteur, van warmtegroep, een grote fout had gemaakt door iets niet te vervangen wat wel moest gebeuren. Dit gemeld aan warmtegroep of zij mee konden denken aan een oplossing, dit weigerden ze. Er staat dat warmtegroep hun klanten belangrijk vindt, maar dit blijkt totaal niet zo.
Bericht van
H.Tam uit Hoogland
geplaatst op 01-11-2016

Monteur kwam op tijd, dat is fijn.Hij heeft alles na gelopen en schoon gemaakt. Ik ben er zeer tevreden over.
Bericht van
Han Zuidweg uit Den Haag
geplaatst op 01-11-2016

Nieuw huis gekocht, eerste keer de CV ketel laten onderhouden door de Warmtegroep. De monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft de CV ketel schoongemaakt en doorgemeten. Alles in orde. Tot zover een goede ervaring.
Bericht van
N. Sloothaak uit Uithoorn
geplaatst op 31-10-2016

Via google de Warmtegroep gevonden toen ik prijsvergelijk ging doen voor een onderhoudscontract voor onze CV. Dat bleek een goede keuze! Duidelijke voorlichting aan de telefoon en door de monteur. Erg professioneel en geen tips die geld kosten ofzo. Ook de mechanische ventilatiebox en kanalen laten we onderhouden.
Bericht van
Yvonne Kampmeier uit Utrecht
geplaatst op 31-10-2016

Maandagochtend gebeld, maandagmiddag een momteur. Het was al snel duidelijk dat we een nieuwe CV-ketel nodig hadden. Dankzij deskundig advies en snelle service kon ik 2 uur later een offerte tekenen. Vrijdag is alles keurig geplaatst. Goede service, vakkundige mensen, duidelijke afspraken.
Bericht van
C. uit Putten
geplaatst op 31-10-2016

Goede service en lekkage cv-ketel prima verholpen.
Bericht van
Larysa Dobra-Crouwel uit Amstelveen
geplaatst op 30-10-2016

Onze CV-ketel is gerepareerd, Warmtegroep reageerde heel snel, vakkundig en oplossingsgericht. We zijn zeer tevreden.
Bericht van
V. Stalling uit Landsmeer
geplaatst op 30-10-2016

"Warmte Groep" doet haar naam eer aan.
Na twee dagen in de kou te hebben gezeten kwamen er twee monteurs opdraven op woensdag en donderdag die duidelijk en vakkundig de diagnose gaven van mijn oude cvketel en mij voorlopig een warm huis konden verschaffen. Vakwerk!
Bericht van
Justin den Hartog uit Utrecht
geplaatst op 29-10-2016

Goede service, verstand van zaken.
Bericht van
René uit Dordecht
geplaatst op 29-10-2016

CV ketel binnen een week na offerte aanvraag geïnstalleerd . Op de afgesproken tijd waren de monteurs er en gingen pas weg nadat alles werkte en uitgelegd was. Rookgasafvoer bleek niet goed te zijn en is ook gelijk vervangen. Garantie papieren worden door Warmte Groep naar Atag gestuurd en over 2 jaar bellen ze voor een eventueel service contract. Zal Warmte Groep zeker aanbevelen.