Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - volgende Laatste
Bericht van kirsten uit maartensdijk
geplaatst op 04-02-2016
Prima service. Gebeld Ivm dat de cv ketel uit stond en met geen enkele mogelijkheid wij hem aan kregen. Volgende dag kwamen ze al dus konden we lekker verder klussen in een warm huis met warm water
Bericht van S.de Bruin uit Amersfoort
geplaatst op 04-02-2016
Net als de eerste keer is alles prima verlopen. De afspraak kom worden gemaakt op een tijdstip dat ons goed uit kwam. Het onderhoud werd rustig gedaan. Geen haastklus. Prima.
Bericht van Michiel uit Den Haag
geplaatst op 30-01-2016
Eerste keer onderhoud door Warmtegroep. Keurige en kundige monteur. Netjes en snel en handig direct afrekenen.
Bericht van Pascal Groen uit Zwijndrecht
geplaatst op 30-01-2016
Mijn 18 jarige ketel had wat problemen, tijdens de jaarlijkse inspectie adviseerde monteur tot vervanging over te gaan. Duidelijke motivatie door monteur. Offerte verzoek werd op betreffende afdeling goed opgepakt en uitgevoerd (foto’s door monteur gemaakt). Na een ronde over het internet en wat meerdere offerte heb ik toch voor Warmte Groep gekozen vanwege prima ervarigen en een zeer nette prijs.
Bericht van Van Erp Vlaardingen uit Vlaardingen
geplaatst op 30-01-2016
Geronommeerd bedrijf met deskundig personeel, aanrader!
Bericht van Lichtvoet uit Vlaardingen
geplaatst op 30-01-2016
Na een telefonische offerte vraag deze dezelfde dag in huis, jammer dat we een paar weken moesten wachten alvorens er gemonteerd kon worden vanwege de drukte, aan de andere kant denk ik dat ik vraag tekens gezet zou hebben als het binnen een paar dagen zou kunnen midden in de winter. Jammer dat het papier niet meegenomen wordt. Verder alleen maar complimenten.
Bericht van Paul van der Hoof uit Zaandam
geplaatst op 30-01-2016
Jammer dat er zulke ruime tijdsdelen voor een afspraak gemaakt worden. Het lijkt me niet zo ingewikkeld om te stellen dat een monteur er op een bepaald tijdstip kan zijn.
Onze reactie: Wij begrijpen dat dit wel eens vervelend kan zijn maar een monteur moet de ruimte hebben om te doen wat nodig is bij een onderhoudsbeurt en kan daarom niet op het uur nauwkeurig werken.
Bericht van Teun uit Woerden
geplaatst op 30-01-2016
Nu voor de tweede keer onderhoud, netjes per e-mail een afspraak voorstel.
Bericht van swarts uit breda
geplaatst op 30-01-2016
De monteur was een zeer vriendelijke en keurige jongeman. Die oplossingsgericht te werk ging. Niets dan lof!!!!
Bericht van M.R. Spies uit Zeist
geplaatst op 28-01-2016
Vanaf de afspraak met de dame aan de telefoon tot na het onderhoud. Alles is geweldig verlopen en uitgevoerd. De monteur was zelfs vroeger dan afgesproken. Toppie!
Eerste Vorige - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...