Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij da rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - volgende Laatste
Bericht van Carolien uit Den Haag
geplaatst op 28-01-2016
Een afspraak kunnen inplannen op een dag die ons schikte, erg fijn! Monteur was heel vriendelijk en ging netjes te werk.
Bericht van Klaas Kromhout uit Utrecht
geplaatst op 28-01-2016
Dankzij een goede ketel en een prima servicemonteur (Suzanne) is eerste onderhoud van de ketel in het abonnement prima uitgevoerd en zonder bijzonderheden verlopen. Geeft vertrouwen!
Bericht van johanna pels uit Utrecht
geplaatst op 27-01-2016
Afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt Kwam een plekje vrij dus al heel snel een afspraak geregeld Zeer kundige jongedame kwam mooi op tijd en er waren geen onverwachte kosten, ik zit er weer warmjes bij voor een jaar Tot volgend jaar!
Bericht van Harry cas uit Prinsenbeek
geplaatst op 26-01-2016
Gisteren is mijn nieuwe ketel geplaatst. Alles netjes opgeleverd en alles goed uitgelegd door de monteur. Ik zit er weer warmpjes bij bedankt. Warmte Groep
Bericht van Roos Brancovich uit Amsterdam
geplaatst op 26-01-2016
Wij zijn heel tevreden over de duidelijke communicatie, goede service en vriendelijke monteur. Op het laatste moment kon ik de afspraak toch nog een paar uurtjes verzetten wat geen probleem was. Erg prettig dus!
Bericht van ivana uit de meern
geplaatst op 26-01-2016
Afgelopen vrijdag is de monteur bij ons geweest. Erg aardige vrouwelijke monteur met veel verstand van zaken. Heeft ons de versleten onderdelen van de ketel laten zien en deze vervangen. Goed gevoel hierover! Ga zo door.
Bericht van M Ekkelkamp uit Hoofddorp
geplaatst op 21-01-2016
Onze ketel had wat achterstallig onderhoud. Er kwam een aardige monteur, die duidelijk uitlegde wat er vervangen moest worden en wat de kosten ervan waren. De ketel draait nu weer als een zonnetje!
Bericht van Ton van Rooijen uit Almere
geplaatst op 21-01-2016
De afspraak was duidelijk via email. Monteur belde van te voren dat hij er aan kwam. De monteur en Warmtegroep is duidelijk en de cv ketel heeft weer zijn jaarlijkse onderhoud gehad.
Bericht van Remco Been uit Maarssen
geplaatst op 19-01-2016
Vandaag een nieuwe Tzerra ketel laten controleren voor ingebruikname en garantie. Prima service, binnen het afgesproken tijdsvlak aanwezig en een erg vriendelijke monteur. Alles is goed uitgelegd en geregeld, dus ben zeer tevreden.
Bericht van Kraaijeveld uit den haag
geplaatst op 19-01-2016
Een zeer duidelijke offerte. De nette monteurs kwamen een nieuwe Remeha Calenta 40 plaatsen. Naar mijn mening waren de monteurs zeer deskundig en was de klus snel gefikst. Zeer tevreden over de wijze waarop dit is gebeurt. Een echte aanbeveler Een tevreden klant R. Kraaijeveld
Eerste Vorige - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...