Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons hier te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Eerste Vorige - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - volgende Laatste
Bericht van Wouters uit De Meern
geplaatst op 22-08-2016
Hierbij mijn late reactie. 3 jaar gelden op Warmtegroep advies een Ferroli Blue Sense cv4 laten monteren die het prima doet en een lagere energierekening opgeleverd heeft. Ik heb bij de 1e onderhoudsbeurt er bijgestaand en de ketel zag er als nieuw uit. Dus zeer tevreden.
Bericht van Mieke Horstman uit Vijfhuizen
geplaatst op 19-08-2016
2 de onderhoudsbeurt door Warmte Groep. Prima service, alleen na 12.oo uur zou voor mij wat nauwkeuriger mogen. Voor de rest dik tevreden.
Bericht van R van der Hoek uit Alphen
geplaatst op 18-08-2016
Storing onlangs prima binnen een dag verholpen. Met service contract kostte dit alleen het materiaal.
Bericht van Kuif uit Breda
geplaatst op 16-08-2016
Goede service en kennis van zaken.
Bericht van J. Lijffijt uit IJsselstein
geplaatst op 16-08-2016
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief. Keurige persoon. Zeer deskundig, goede uitleg en neemt ruim de tijd voor een grondige reiniging.
Bericht van M.G.Speelman-van Hartingsveldt uit Houten
geplaatst op 15-08-2016
Ik ben iedere keer weer verrast door de deskundigheid, de vriendelijkheid, en de netheid van het personeel. Het werk is snel, schoon en met zorg uitgevoerd door Maarten! Ga zo door!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 10-08-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van Casper van den Bos uit Delft
geplaatst op 10-08-2016
Mijn 1e ervaring met Warmte Groep is erg positief! Monteur die mij bezocht voor de jaarlijkse controle heeft alles netjes afgehandeld. De monteur is erg vriendelijk en legt alles goed uit. TOP!! Ik hoop dat dit zo blijft.
Bericht van Peter Overduin uit Capelle aan den IJssel
geplaatst op 08-08-2016
Het onderhoud aan mijn CV-ketel uit laten voeren door Warmtegroep B.V. Er kwam een vrouwelijke monteur met een hulpmonteur. Ze werkten prima samen, gingen netjes te werk en waren binnen een uur klaar. De informatie die tijdens en na het onderhoud werd verstrekt, was prima. 3 kleine aandachtspuntjes: 1) ze zijn vergeten een klein schroefje terug te plaatsen voor de gas-afstelling, na telefonisch contact is dit correct afgehandeld; 2) ze hebben het CV-systeem op druk gebracht, maar niet gewezen op het feit dat de radiatoren ontlucht dienen te worden, als er bijgevuld wordt; 3) zou graag op factuur willen betalen i.p.v. direct per pin. Verder alles in orde.
Bericht van F. Yazir uit Zwijndrecht
geplaatst op 04-08-2016
Hallo, Ik had gisteren een afspraak voor ketel onderhoud met warmtegroep. Er zijn gisteren 2 collega's bij mij geweest. En ik wil jullie als warmtegroep bedanken voor de service die verleend is. Alles is netjes gedaan bij mij thuis en met duidelijke communicatie. Bedankt hiervoor. En top service heeft het warmtegroep.
Eerste Vorige - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - volgende Laatste

Nieuw bericht schrijven

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...