Mobile Menu button
X
delen:

Gastenboek

Onze klanten zijn belangrijk voor ons. Na een monteursbezoek nodigen wij onze klanten uit om hun ervaring met ons te delen. De goede maar ook de (onverhoopt) slechte ervaring waar wij dan lering uit kunnen trekken.

Lees hier ervaringen van onze klanten (alleen reacties van bestaande klanten worden geplaatst).

Wij geven hier geen commentaar. Indien van toepassing doen wij dat rechtstreeks naar de klant.


Een nieuw bericht schrijven in ons gastenboek is niet meer mogelijk. In plaats daarvan kunt u een review plaatsen bij klantenvertellen.nl.


Eerste Vorige - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - volgende Laatste
Bericht van Kim uit Utrecht
geplaatst op 30-09-2016
3e jaar nu, geen klachten, vriendelijke monteur(s) en snelle service.
Bericht van klerk uit den haag
geplaatst op 30-09-2016
ik denk zo voor het 5e jaar onderhoud via wq, altijd vriendelijk en nooit een warmteprobleem ondervonden
Bericht van davide uit amsterdam
geplaatst op 30-09-2016
Mijn eerste ervaring met een medewerker van Warmte Groep was erg positief. Vriendelijk persoon. Deskundig,goede uitleg en goede reiniging van de ketel. Tevreden !!
Bericht van Warmte Groep team uit Utrecht
geplaatst op 30-09-2016
Opnieuw € 25, - cash back uitgekeerd, zie bij nieuws.
Bericht van TJ Huisman uit Doorn
geplaatst op 26-09-2016
Vorige week helaas een scheur in de boiler van onze anderhalf jaar oude ketel gekregen. Met veel geluk snel opgemerkt. De monteur van Warmtegroep kwam de volgende dag al maar kon het helaas niet repareren (boiler moest vervangen worden onder garantie). De dag daarop stond Nefit voor de deur. Al met al snel geholpen en geregeld. Prettige leverancier om mee te werken.
Bericht van Adema uit Vleuten
geplaatst op 25-09-2016
Eigenlijk zijn we niet zo tevreden met warmte groep. Een jaar geleden hebben we ze langs laten komen omdat ze vrij goedkoop waren met een onderhoudsbeurt voor zowel de CV ketel als ze warmte terugwin installatie. De WTW maakte bij ons een vreemd geluid dus wilde we graag gerepareerd hebben. De monteur zei dat hij het niet kon repareren omdat deze (door de vorige bewoners) was ingebouwd, Er zou een gat moeten komen aan de rechterkant. Omdat ik zelf niet zo handig ben hebben we dit laten doen door aan aannemer (kosten c.a 100 euro) Dit jaar hebben we ze weer laten komen, ik zei tegen de monteur dat er nu wel een gat was gemaakt en dat we graag de WTW gefixed willen hebben omdat we een baby op komt hebben. Hij zei dat het gat helemaal niet nodig was omdat hij gewoon aan de voorkant er bij kan. Ik ging op de expertise van de vorige monteur af dat hij wel wist waar het over ging. De monteur zei na een tijdje dat de motor kapot was en dat deze vervangen moest worden, dit zou 300 euro extra worden. Een hoop geld dachten we, maar het is wel noodzakelijk dus we hebben akkoord gegeven. De motor had hij niet in zijn wagen zitten maar moest hij ophalen. Hij zou het even goed schoonmaken a 140 euro want dat zou het tikken misschien ook al voorkomen en de dragers van de twee motoren moeten ook een andere ophanging hebben a 36 euro. Later die dag kwam hij langs en zei dat de motor niet meer leverbaar was omdat de installatie al zo oud was, zeker 8 jaar en voor een apparaat dat 15-20 jaar mee moet gaan is dat natuurlijk al super oud (..not) wel was er een compleet board leverbaar met 2 motoren en de regel installatie a 900 euro. Daar hebben we toch maar vanaf gezien. Uit eindelijk zijn we 380 euro armer maar nog steeds geen werkende installatie. Voordat de baby komt moet ik maar via een andere leverancier de motor laten repareren zodat het weer werkt.
Bericht van Joris Geerts uit Culemborg
geplaatst op 24-09-2016
Een vriendelijke monteur die op tijd hier was en alles duidelijk uitlegde. Een echte vakman
Bericht van M. Stolk uit RIDDERKERK
geplaatst op 24-09-2016
Al enige jaren een prima ervaring met warm groep. Nette en duidelijk ervaren mensen, die rustig hun werk doen zonder te jagen.
Bericht van w van veenendaal uit spijkenisse
geplaatst op 24-09-2016
volgens afspraak jaar.ijks onderhoud gehad. monteur was een aardige man die gelijk aan de slag ging, na onderhoud , een bakje koffie en afrekenen, ging hij weg. naar mijn mening een betrouwbaar bedrijf, met goede monteurs
Bericht van D Broer uit Roosendaal
geplaatst op 23-09-2016
Probleem gemeld en gelijk dezelfde dag kon er al iemand komen.Monteur was erg vriendelijk en beleefd. Probleem kon helaas niet direct verholpen worden, is niet erg we hebben wel warm water en het is nog niet koud. Monteur heeft wel van alles geprobeerd om het direct op te lossen. Onderdeel wordt besteld en direct een afspraak gemaakt om reparatie af te maken.
Eerste Vorige - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - volgende Laatste

1. CV KETEL VERVANGEN

icons

De cv-ketel is één van de belangrijkste maar ook één van de meest energie verbruikende apparaten. Is uw CV ketel rond de 15 jaar oud dan is vervanging zeker aan te raden. Vanwege energieverbruik en zekerheid.

Lees meer...

2. CV KETEL ONDERHOUDEN

icons

De cv-ketel is één van de meest storingsgevoelige apparaten in uw woning. Uit de praktijk blijkt dat de meeste onvoorziene kosten hieruit voortkomen. Onderhoud is de jaarlijkse controle en inspectie van het toestel.

Lees meer...

3. ABONNEMENT BESTELLEN

icons

Als u zich heeft aangemeld en wij hebben u ingepland voor de 1e onderhoudsbeurt en u krijgt een storing vóór de 1e onderhoudsbeurt dan kunt u al een beroep op ons doen. Wij berekenen u dan wel de voorrijkosten en arbeidstijd voor het verhelpen van de storing.

Lees meer...
...

Beoordeling door klanten: 9,0/10 - 304 beoordelingen